با حضور برخی از مدیران استانی صورت گرفت:

ارسال کمک های غیرنقدی دانش آموزان مدارس خراسان رضوی به مناطق سیل زده گلستان

مشهد (پانا) - با حضور برخی از مدیران استانی کمک های غیرنقدی فرهنگیان و دانش آموزان مدارس خراسان رضوی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.

کد مطلب: ۹۰۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال کمک های غیرنقدی دانش آموزان مدارس خراسان رضوی به مناطق سیل زده گلستان

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان گفت: به دلیل اتفاق ناگوار سیل در اقصی نقاط کشور، خراسان رضوی به عنوان استان معین استان گلستان شناخته شد و در همین راستا طی بازدیدی که از مناطق سیل زده داشتیم خسارات وارده و نیازهای موجود منطقه را بررسی نمودیم.

وی افزود: در همین راستا در روز چهارشنیه در کلیه مدارس استان برنامه ای تحت عنوان "زنگ مهربانی" اجرا و هر مدرسه به یک کانون مهربانی تبدیل شد و کمک های فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء سطح استان جمع آوری گردید و در کنار جمع آوری این کمک ها، دانش آموزان با حس نوع دوستی و کمک به دیگران در هنگام حوادث و بلایای طبیعی آشنا شدند که از لحاظ نهادینه سازی فرهنگ کمک به هم نوع بسیار حائز اهمیت است.

خدابنده تصریح کرد: کمک های فوق که شامل اقلام آموزشی و لوازم التحریر، البسه، لوازم خانگی، کتاب، پتو، مواد خوراکی و اقلام بهداشتی می باشد به ارزش تقریبی بیش از سه میلیارد تومان در قالب یک کاروان به وسیله 30 دستگاه کامیون و کامیونت به استان گلستان ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: اعزام تعداد زیادی کانکس به منظور استفاده به عنوان کلاس سیار، اهدای بخشی از حقوق فرهنگیان در ماه های فروردین و اردیبهشت و همچنین آمادگی جهت ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی و پرورشی به دانش آموزان مناطق سیل زده از دیگر برنامه های آموزش و پرورش خراسان رضوی در جهت کمک رسانی و خدمت رسانی به هموطنان استان گلستان می باشد.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار