پاسخ دیپلمات ایرانی به برایان هوک: ایرانی‌ها نسبت به هرگونه تلاش برای مذاکره با آمریکا بدبین هستند

تهران (پانا)- علیرضا میریوسفی، دیپلمات ایرانی در سازمان ملل متحد در مقاله‌ای در نیویورک تایمز در پاسخ به مقاله برایان هوک با عنوان «ایران باید خود را با آمریکا هماهنگ کند»، به نظر سنجی‌های اخیر و مخالفت ایرانی‌ها با هرگونه مذاکره با آمریکا تاکید می‌کند.

کد مطلب: ۹۰۷۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ دیپلمات ایرانی به برایان هوک: ایرانی‌ها نسبت به هرگونه تلاش برای مذاکره با آمریکا بدبین هستند

علیرضا میریوسفی می‌نویسد ایران صاحب یک دموکراسی صدساله است. مشارکت مردمی در انتخابات 2017 بیش از 70 درصد بود که نشانگر یک انتخابات کامل و واقعی است.

او ادامه می‌دهد که پس از حدود دو دهه از تهاجم امریکا به منطقه، حتی یکی از وعده‌هایی که مقامات بالا دستی هوک در مورد آینده به ایرانیان می‌دهند، در عراق یا افغانستان عملیاتی نشده است. هیچ پرواز مستقیمی بین نیویورک و بغداد یا کابل وجود ندارد و ترامپ مجبور است نیمه شب و پنهانی به منطقه سفر کند.

میریوسفی ادامه می‌دهد اعتراضات آقای هوک که چیزی بیش از بازگشایی سفارت و تسهیل سفر ایرانیان نمی‌خواهد، توسط مردم ایران جدی گرفته نمی‌شود. به ویژه آنکه یکی از اولین اقدامات دولت ترامپ ممنوعیت سفر برخی مسلمانان از جمله ایرانیان به امریکا بود.

دیپلمات کشورمان ادامه داد نظرسنجیهای اخیر نشان می‌دهد که ایرانی‌ها نسبت به هرگونه تلاش برای مذاکره با امریکا بدبین هستند.‎

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار