بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج از اردوی مطالعاتی نوروز

کرمان(پانا) - مدیرآموزش و پرورش قلعه گنج به همراه دوتن از معاونان و کارشناس آموزش ابتدایی از اردوی مطالعاتی نوروزی روستای چلپایی بازدید کرد

کد مطلب: ۹۰۳۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج از اردوی مطالعاتی نوروز

این اردو از اول فروردین به مدت دوازده روز برای مطالعه تمام دروس پایه و تخصصی در مقاطع متوسطه دور اول و دوم در روستای چلپایی در حال برگزاریست.

اصغر صادقی راهبر آموزشی حوزه چلپایی اذعان داشت : این اردو با نظارت و همکاری مشاوران برجسته استانی ، دبیران وهمچنین نخبگان این شهرستان و شهرستان های همجوار در حال انجام است .

وی همچنین افزود : اردوی نوروزی می تواند به عنوان بخش مهمی از فرایند موفقیت در کنکور باشد و دانش آموزان موفق تجربه شرکت در این اردوها را دارند .

سعید احمدی مدیر آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان این اردو از اهمیت و تاثیر گذاری این ایام در موفقیت و قبولی در کنکور سخن گفت و همچنین از آنها خواست که از وجود مشاوران و دبیران برجسته دعوت شده در این اردو کمال بهره را ببرند چرا که در این فرصت باقیمانده میتوان تمامی اطلاعات را در حافظه دسته بندی کرد ودر زمان لازم به آنها دسترسی داشت .

وی در پایان از زحمات راهبرآموزشی ، دهیار و شوراهای روستا که همکاری خوبی در برگزاری این اردو داشته اند، تقدیر و تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار