افزایش ظرفیت اسکان نوروزی در اردستان

اردستان (پانا) - فرماندار اردستان گفت: اقدام‌های لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان انجام شده و ظرفیت اسکان نوروزی ۱۰ درصد نسبت به نوروز ۹۷ افزایش دارد.

کد مطلب: ۹۰۱۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ظرفیت اسکان نوروزی در اردستان

حمیدرضا تأملی در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: تمام اقدام‌های لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان اردستان انجام شده و ظرفیت اسکان نوروزی ۱۰ درصد نسبت به نوروز ۹۷ افزایش دارد.

وی با اعلام آمادگی شهرستان اردستان برای استقبال، اسکان و پذیرایی مسافران نوروزی، افزود: هر دستگاهی موظف است خودش مشکلات پیش رو را حل کند و نباید فرمانداری را هزینه تصمیم‌گیری‌ها کند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ مدرسه در سطح شهرستان با حدود ۱۳۰ کلاس آماده اسکان مسافران نوروزی هستند و ۳ خانه بوم گردی، تعدادی خانه مسافر و حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی نیز برای موقع اسکان اضطراری پیش بینی شده است.

تأملی موضوعات فضاسازی محیط، اسکان مطلوب، به روز رسانی سطح کیفی و کمی خدمات و نظارت، بازرسی و ارزیابی عملکرد کمیته‌ها را موضوعاتی عنوان کرد که باید با حساسیت بیشتری توسط فرمانداری انجام شود.

وی با بیان اینکه روستاها در این ایام میزبان جمعیت زیادی خواهند بود، تأکید کرد: بخشداران و دستگاه‌های خدمات رسان برنامه‌ریزی لازم برای تأمین نیاز اهالی را در دستور کار داشته و به موضوع جاذبه‌های گردشگری با توجه به مراقبت ساخت و سازهای غیرمجاز توجه داشته باشند.

فرماندار اردستان با اشاره به افرایش سفرهای نوروزی و احتمال وقوع تصادفات گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال شهرستان اردستان رتبه برتر کشور در کاهش تصادفات منجر به فوت به دست آورده و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار