درگفت و گو با پانا

کمند امیرسلیمانی: تلویزیون باید به روزهای اوج خودش بازگردد

از خدا می خواهم سال ۹۸ عاری از مشکلات مالی و بیکاری باشد

تهران (پانا)-کمند امیرسلیمانی معتقد است،حال تلویزیون در این روزها خوب نیست و اظهار امیدواری کرد صدا و سیمادر سال 98 بار دیگر به روزهای اوج خودش بازگردد.

کد مطلب: ۹۰۰۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کمند امیرسلیمانی: تلویزیون باید به روزهای اوج خودش بازگردد

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: این روزها مشغول بازی در چند سریال تلویزیونی کمدی، درام و پلیسی هستم.

وی ادامه داد: سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار که به تازگی فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است یک مجموعه ضدجاسوسی است و فیلمنامه این سریال براساس مستندات و وقایع تاریخی که در کشور رخ داده به نگارش درآمده است. این سریال 30 قسمتی خواهد بود.
امیرسلیمانی با اشاره به سریال «دلدار» توضیح داد: سریال دیگری که در آن بازی می‌کنم «دلدار» است، این فیلم کاری از برادران محمودی است که اوایل دی ماه ۹۷ کلید خورد. این سریال توسط آزیتا ایرایی و مهدی حمزه نوشته شده و در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
این بازیگر با اشاره به موضوع این سریال گفت: «دلدار» یک ملودارام عاشقانه است که موضوع جوانان و خانواده توجه ویژه‌ای دارد.
امیر سلیمانی در ادامه به حضورش در سریال طنز «آخر خط» اشاره کرد و افزود: این سریال به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.
امیرسلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عید نوروز و شروع سال جدید گفت: امیدوارم در سال جدید برای من و همکارانم امنیت شغلی و آرامش به‌وجود بیاید. امیدوارم فرصت بازی برای سینماگرانی که سال‌هاست از این کار دور بوده‌اند و فرصتش برایشان به وجود نیامده دوباره به این حرفه بازگردند، همچنین کسانی که دنبال فرصتی برای فیلمسازی هستند هم به هدف خود برسند و فیلم‌های خوب برای سینما و تلویزیون بسازند. در یک کلام آرزو می‌کنم سال 98 برای تمام همکاران و مردم کشورم سال خوبی باشد و مشکلات مالی یا بیکاری کسی را تهدید نکند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: این روزها حال تلویزیون زیاد خوب نیست، از 7 سالگی در تلویزیون حضور دارم و شاهد بهترین و بدترین روزهای آن بوده‌ام، امیدوارم باز هم بتواند به روزهای اوج خود بازگردد و به سلیقه مخاطبانش احترام بگذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار