سارقان بهشت زهرا(س) دستگیر شدند

تهران (پانا) - رئیس اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا(س) گفت سارقان معتاد و متجاهر و کارتن خواب که طی 2 ماه گذشته ویترین تصاویر گلزار شهدا را سرقت می‌کردند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۰۰۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سارقان بهشت زهرا(س) دستگیر شدند

علیرضا اکبری روز یکشنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا(س) از مدتی قبل با استناد به برخی گزارش‌های خانواده معظم شهدا مبنی بر تخریب و سرقت درب‌های ویترین قبور اقدام به افزایش 2 برابری دژبان و ماموران انتظامات کرد.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران اداره امور گلزار شهدا، 2 اکیپ سه نفره از سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

اکبری عنوان کرد: سارقان از معتادان متجاهر و کارتن خواب بودند که به خاطر جنس آلومینیومی ویترین‌ها، اقدام به این کار زشت و زننده می‌کردند.

وی افزود: کار بازسازی درب ویترین‌های گلزار شهدا بر اساس مراجعه خانواده‌های معظم شهدا به ترتیب انجام می‌شود و تمامی درب‌های تخریب شده و به سرقت رفته تا پایان سال جایگزین می شود.

بهشت زهرا(س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران قرار دارد، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال 1349 خورشیدی آغاز شد، بهشت زهرا ابتدا 314 هکتار وسعت داشت که در سال 1376 بخش شمالی به مساحت 110 هکتار و در سال 1387 بخش شرقی به مساحت 160 هکتار خریداری و به آن اضافه شد. بهشت زهرا در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار تن را در خود جای داده است.

گلزار 30 هزار شهید انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و جانبازان شهید در بهشت زهرا(س) قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار