جذب حدود 6 میلیارد ریالی تسهیلات مشاغل خانگی درحوزه فرهنگ وهنرنیشابور

نیشابور ( پانا ) - کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از جذب حدود6 میلیارد ریالی تسهیلات دولتی ویژه ،جهت ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان نیشابورخبر داد

کد مطلب: ۸۹۹۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب حدود 6 میلیارد ریالی تسهیلات مشاغل خانگی درحوزه فرهنگ وهنرنیشابور

کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ ،هنر و رسانه نسبت به ثبت نام متقاضیان جهت دریافت تسهیلات ویژه دولتی اقدام کرد.

علیرضا نوروزی افزود: تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی در قالب طرح مستقل و پشتیبان با هدف استفاده بهینه از مشاغل خانگی به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نیشابور پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی در قالب طرح مستقل یک میلیارد وششصد وپنجاه میلیون ریال ودر بخش پشتیبان چهارمیلیارد وسیصد میلیون ریال جذب گردیده است.

وی عنوان کرد: این تسهیلات در بخش های سینمایی ، مجسمه سازی ، سفال مدرن، هنرهای تجسمی ، نویسندگی ، نمد دوزی ،طراحی لباس ومد ، روزنامه نگاری و... جذب شده است.

نوروزی تاکیدکرد: مشاغل پشتیبان تا سقف یک میلیارد ریال با چهار درصد سود و بازپرداخت حداکثر 5 ساله و مشاغل مستقل تا سقف200میلیون ریال با چهار درصد سود و بازپرداخت 5 ساله به متقاضیان پرداخت شده است.

کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر در راستای حمایت های دولت تدبیر و امید وبا همکاری صمیمانه کارشناسان اشتغال فرمانداری و اداره تعاون ،کار واموراجتماعی نیشابور از فعالان این عرصه و به منظور توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری ورسانه ای در سطح کشور انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار