تجلیل از بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی شهرری

شهرری (پانا) - به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن در مراسمی با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری از بانوان کارمند و پرسنل فرمانداری و نیز مدیران زن دستگاههای اجرایی شهرستان ری تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۹۸۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی  شهرری

هدایت الله جمالی پور فرماندار ری در این مراسم با بیان اینکه اولین و مهم­ترین نقش زن جایگاه مادری است، اظهار کرد: توجه به تربیت نسل و فرزندان و هدایت آن­ها از وظایف مهم مادران است که درصورت غفلت در آن صدمات جبران ناپذیری را متحمل می­‌شویم و همه زحمات و تلاش­های اجرایی ما بی­‌ثمر خواهد بود.

او در ادامه با تأکید بر اینکه کار و اشتغال باید اولویت سوم زنان باشد، افزود: در دین ما مرد وظیفه اشتغال و نان­‌آوری را بر عهده دارد و هیچ جا برای زن برای کار توصیه نشده و بانوان ما باید پس از وظیفه و رسالت سنگین همسر داری و مادری به فکر ایفای نقش در محیط کار و جامعه باشند.

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت مسئولیت پذیری و تعهد، گفت: اگر مسئولیتی را پذیرفتیم باید با نهایت دقت و تلاش در انجام وظایف خود کوتاهی نکنیم چرا که این جایگاه حق‌الناسی است که در قبال آن باید پاسخگو باشیم.

جمالی پور اضافه کرد: زنان باید در جایگاه خود نسبت به وظیفه و مسئولیت همسری، مادری و شغلی که هستند کوتاهی نکنند و کار را فقط برای رضایت خدا انجام دهند.

او یکی از راه­های توسعه‌پذیری کشور را مسئولیت‌پذیری دانست و عنوان کرد: همه ما باید در جامعه محاسبه‌گر باشیم و با رعایت نکات ریزی مثل عدم اسراف و خرید به مقدار لازم که در نگاه کلان تأثیر بسزایی دارد، به توسعه و اقتصاد ملی کمک کنیم.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار