معاون پرورشی آموزش و پرورش اصفهان:دانش آموزانی که وارد سازمان دانش آموزی می شوند احساس مسئولیت پذیری دارند

اصفهان (پانا) - مانور بزرگ تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان اصفهان با عنوان" یاوران انقلاب" با حضور مسئولین استان و شهرستان در منطقه پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش اصفهان:دانش آموزانی که وارد سازمان دانش آموزی می شوند احساس مسئولیت پذیری دارند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اجتماع 700 نفری پیشتازان منطقه پیربکران در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی گفت: هفته گذشته شاهد حماسه ای شکوهمند در استان اصفهان بودیم. ۲۵ آبان دیگری در شهر اصفهان آفریده شد و ۲۷ شهید گلگون کفن مرزدار کشورمان در شهر اصفهان تشییع شدند که دو نفر از شهدا شهیدان صفری و مهرابی از شهدای شهرستان فلاورجان بودند.
وی در ادامه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) بیان کرد: همدلی، همفکری و همکاری شعار سازمان دانش آموزی است. شاید هر انسانی بتواند به تنهایی زندگی کند ولی آن زندگی، زندگی نیست. هویت انسان موجودی اجتماعی است یعنی در تعامل با دیگران زندگی کردن. انسان برای اینکه خوب بتواند با دیگران زندگی کند باید بتواند این حس همدلی، همفکری و همکاری را در درون خود ایجاد کند و این اتفاق زمانی می افتد که حس مسئولیت پذیری در شما ایجاد شود.
مهدی اسماعیلی خطاب به دانش آموزان گفت: باید خوشحال باشیم که توانستیم مسئولیت پذیر باشیم و یک گام از حالت قبلی پیشرفت کنیم. انسانی که مسئولیت داشته باشد پیشرفت می کند. دانش آموزانی که وارد سازمان دانش آموزی می شوند احساس مسئولیت پذیری دارند. حس مسئولیت باعث پیشرفت می شود. خدا را سپاس می گویم که امروز در حضور ۷۰۰ دانش آموزی هستم که حس مسئولیت پذیری دارند. امیدوارم با سعی، تلاش و پشتکار دانش آموزان و همت و کوشش مربیان عزیز این حس مسئولیت هر روز قوی تر شود.
وی در پایان گفت: انشاءالله شما آینده سازان در آینده افرادی مفید، موثر و خادمان خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشید. قدر زحمات پدر، مادر و معلمان خود را بدانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار