تجلیل از مدیران برتر مدارس ناحیه یک ری در همایش راسخون

شهرری (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از مدیران برتر منطقه تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیران برتر مدارس ناحیه یک ری در همایش راسخون

در این همایش که در کانون فرهنگی هنری سمیه و با حضور مدیران منطقه برگزارشد، بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: شعار ما شعار نگاه به گذشته و افتخار به آینده است و ضمن اینکه نباید دستاوردهای انقلاب را فراموش کنیم، باید تلاش کنیم تا از تکرار مشکلاتی که در این سال‌ها رخ داده پیشگیری کنیم.

نصیری با اشاره به باور انقلابی مردم ایران گفت: در دنیا چنین انقلابی که مردم با وحدت و همدلی و همزبانی برای رسیدن به هدف و آرمانی تلاش کنند بی‌نظیر است که همگان باید قدر این نعمت را دانسته و در جهت رسیدن به اهداف والایش بکوشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در ادامه اظهار داشت: ناحیه یک ری که شامل بخش محروم شهرستان ری می‌شود از لحاظ امکانات و فضای آموزشی و منابع انسانی با مشکلات زیادی مواجه است که امیدواریم با عنایت و توجه نهادهای مرتبط بتوانیم گامی در جهت رفع این مشکلات برداریم.

نصیری با تاکید بر زحمات بی‌دریغ فرهنگیان در نظام اسلامی گفت: فرهنگیان از معدود اقشار زحمتکش کشور هستند که هنوز با روحیه انقلابی به مردم و این مرز و بوم خدمات ارائه می‌هند.

در ادامه برنامه محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران طی سخنانی ضمن تبریک ایام و تشکر از همکاران به سخنان مدیران پیرامون مشکلات موجود و راهکارهای پیشنهادی آن‌ها گوش فراداد.

در پایان برنامه از مدیران مدارس حائز رتبه در طرح‌ها و پروژه‌های استانی تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار