به مناسب گرامیداشت دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای بیش از 35 برنامه شاخص فرهنگی توسط آموزش و پرورش استان ایلام

ایلام(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: اجرای 35 برنامه شاخص فرهنگی-علمی توسط اداره کل آموزش و پرورش در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند حرکت ارزشمندی را که همان حضور گسترده مردم در جامعه است را به وجود آورد.

کد مطلب: ۸۸۸۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از 35 برنامه شاخص فرهنگی توسط آموزش و پرورش استان ایلام

اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: اجرای 35 برنامه شاخص فرهنگی-علمی توسط اداره کل آموزش و پرورش در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند حرکت ارزشمندی را که همان حضور گسترده مردم در جامعه است را به وجود آورد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه پوشش اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز، اجرای سرود 1357 نفره و گروه‌های همسرایان فجر، برگزاری کلاس‌های تلاوت و محافل قرآنی از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر توسط اداره کل آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام پوشش خبری فعالیت‌های دهه فجر و توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی توسط مدیریت دانش آموزی استان ایلام را از دیگر برنامه‌های مهم در این دهه عنوان کرد.

رستم زاد یادآور شد: بازدید از شهرستان‌ها، مناطق و ارزیابی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده از جمله برنامه‌های مهم در دست اقدام این اداره است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار