تجلیل از روابط عمومی های برتر آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق لرستان

خرم آباد (پانا) - در دومین گردهمایی و دوره آموزشی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان از روابط عمومی های برتر این حوزه تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۸۵۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از روابط عمومی های برتر آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق لرستان

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان نقش روابط عمومی را در تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت تعیین کننده دانست و گفت: آرمان یک روابط عمومی فعال و پویا در اثر بخشی آن است که در این رابطه تعامل مثبت با رسانه‌ها و منتقدین دلسوز در حوزه آموزش و پرورش می‌تواند ما را در رسیدن به این هدف و آرمان یاری دهد.

صیاد درگاهپور با اشاره به تأثیر دوره های آموزش تخصصی روابط عمومی و رسانه بر توانمندی شغلی و مهارت افزایی کارشناسان این حوزه گفت: در ۶ ماه گذشته با عنایت به تأکید مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، 2 دوره تخصصی با رویکرد روابط عمومی نوین برگزار شده که در این دوره ها بازدید از خبرگزاری ها،آموزش عکاسی، تاکید بر بروز رسانی پورتال شهرستان‌ها و مناطق استان، آموزش خبرنویسی، آموزش جوابیه نویسی و نحوه گسترش راه‌های تعاملی با مخاطبین از طریق فضای مجازی و رسانه ها انجام و پیگیری شده است.

وی بر استفاده از ظرفیت استودیو تلویزیونی الفبا روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد و گفت: آیتمی را در استودیو الفبا به نام مهمان آشنا ایجاد کرده ایم که در این آیتم به معرفی فرهنگیان و معلمان ساعی و دلسوز خواهیم پرداخت که در این رابطه از کارشناسان روابط عمومی شهرستان ها و مناطق انتظار داریم نسبت به شناسایی و معرفی فرهنگیان ساعی و خلاق به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان به منظور دعوتشان به استودیو الفبا اقدام نمایند.

در پایان این گردهمایی از روابط عمومی های برتر در تولید خبر و روابط عمومی های فعال در حوزه رسانه و فضای مجازی و پاسخگویی سریع و دقیق به افکار عمومی با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار