در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها مطرح شد؛

سرپرست معاونت آموزش متوسطه: هدف تربیت نیروی کار و ماهر با طرح برون‌سپاری در شاخه کاردانش احیاشده است

تهران (پانا) - سرپرست معاون آموزش متوسطه در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها مطرح کرد: در شاخه کاردانش عمده کار و هدف، تربیت نیروی کار ماهر است و با طرح برون‌سپاری کاردانش این هدف احیاشده است.

کد مطلب: ۸۸۳۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت آموزش متوسطه: هدف تربیت نیروی کار و ماهر با طرح برون‌سپاری در شاخه کاردانش احیاشده است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، عبدالرسول عمادی با قدردانی از تلاش همه‌کسانی که در برگزاری امتحانات نهایی دی‌ماه همکاری کردند، اظهار کرد: در حوزه سنجش طرح نظارت جامع راداریم که هرساله استان‌ها با یکدیگر تبادل تجربه انجام می‌دهند و امسال ششمین سال اجرای طرح است که نتایج بسیار خوبی داشته و از مدیران کل استانی می‌خواهم از ارزیابی‌های این طرح استفاده کنند.

وی افزود: در طرح «تجربیات برتر حوزه ارزشیابی» معلمانی در طرح شرکت می‌کنند که عاشق حرفه خود هستند و خلاقیت دارند و با جدیت پیگیر طرح‌های خود هستند در استان‌ها می‌توان از تجربیات این افراد استفاده کرد.

سرپرست معاون آموزش متوسطه خاطرنشان کرد: در شاخه کاردانش عمده کار و هدف، تربیت نیروی کار ماهر است و با طرح برون‌سپاری کاردانش این هدف احیاشده است و در ۶استان در شهرک‌های صنعتی دفتر همکاری تأسیس‌شده است و تا پایان سال تأسیس این دفاتر را در سایر استان‌ها خواهیم داشت.

عمادی در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم از برون‌سپاری کاردانش به شکل مطلوب استفاده کنیم و به اهداف این شاخه دست پیدا کنیم باید اعتبارات موردنیاز تخصیص داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار