به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی در نیشابور؛

همایش آموزش دهندگان در مزار شهدای گمنام با حضور معاون سواد آموزی خراسان رضوی برگزار شد

نیشابور ( پانا ) –- همایش توجیهی آموزش دهندگان قطب شهید شوشتری با حضور معاون مدیر کل و رئیس اداره نهضت سوادآموزی خراسان رضوی، مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش نیشابور در محل مسجد شهدای گمنام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش آموزش دهندگان در مزار شهدای گمنام با حضور معاون سواد آموزی خراسان رضوی برگزار شد

حسین مهرابادی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پررورش نیشابور در این همایش با عرض خیر مقدم به میهمانان و آموزش دهندگان ، نهضت یادگیری مهارتهای اجتماعی ، مهارتهای زندگی و فنی حرفه ای را با آموزش مهارتهای چهل گانه در مراکز یادگیری محلی، محوری ترین فعالیت اداره سواد آموزی آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد.

رییس اداره نهضت سواد آموزی استان نیز با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی و ایجاد اشتغال در آموزش های جدید این اداره ، ایجاد 16 مرکز یادگیری و یاد دهی محلی در نیشابور را فرصتی برای تحقق این هدف عنوان کرد.

مصطفی اسدی گفت: امروز یکی از اهداف مهم و رویکرد های پیش روی ما، آموزش های بومی گردی و جذب گردشگران در روستاها و شهرهای مختلف است ، که نیشابور با وجود جاذبه های گردشگری و سابقه درخشان تاریخی ظرفیت های لازم را در این زمینه دارا می باشد.

وی با اشاره به استقبال صدها دانشمند از امام رضا (ع) و بیان حدیث سلسله الذهب در این شهر، علاقه نیشابوریان به علم و دانش را یک علاقه ریشه دار و با قدمت بالا دانست و افزود: علاقه به علم فرصتی برای توسعه مهارتهای اجتماعی و زندگی بر مبنای علم و ادب و عرفان است.

این مراسم با زیارت عاشورا آغاز و با ادای احترام و اهدای گل به آرامگاه شهدای گمنام پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار