معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان : افتخار امروز انقلاب اسلامی، پرچمداری نهضت های آزادی خواه جهان است

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر گفت: افتخار امروز انقلاب اسلامی، پرچمداری نهضت های آزادی خواه جهان است .

کد مطلب: ۸۸۲۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان : افتخار امروز انقلاب اسلامی، پرچمداری نهضت های آزادی خواه جهان است

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در نشست هماهنگی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به اعتراف کارشناسان و صاحب نظران جهانی، انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه قرن است که به رهبری امام امت به پیروزی رسید .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام عاشورای حسینی است و مبنای آن ریشه در مکتب حیات بخش اسلام و قرآن دارد و با هدف مبارزه با ظلم و استکبار به وجود آمد، گفت: امروز انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی خود به دوران پختگی و تکامل رسیده و در اوج سربلندی به مسیر عزت آفرین خود ادامه می دهد .

نریمانی افزود : علی رغم همه مشکلات در طول چهار دهه گذشته و تلاش دشمنان با بکارگیری امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود از جمله جنگ سخت و نرم، فشارهای اقتصادی و تحریم، نظام اسلامی با ایستادگی برای تحقق اهداف خود در حرکت است، چون انقلاب متعلق به مردم است و با رهبری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ( ره ) و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مبنای اصولی و اساسی دارد و امروز به دوره تکامل خود رسیده است .

وی با بیان اینکه افتخار امروز انقلاب اسلامی، پرچمداری نهضت های آزادی خواه جهان است، اظهار داشت: با مستحکم شدن پایه های انقلاب، نظام اسلامی در برابر استکبار ایستادگی کرده و نهضت های آزادی خواه و تحرکات انقلابی از انقلاب اسلامی الهام می گیرند .

معاون پرورشی و فرهنگی استان با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی تمام توان خود را برای سنگ اندازی و جلوگیری از برگزاری جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب بکار گرفته اند، گفت: مردم با حضور در صحنه از انقلاب خود حفاظت می کنند ودر هر جایی که لازم بوده مسئولین و مردم با هر گرایش و سلیقه ای در میدان بوده و با اتحاد، وحدت و انسجام از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده و می کنند.

وی افزود : امسال نیز مردم انقلابی ایران در دهه مبارک فجر و 22 بهمن پرشکوه و منسجم تر از سالهای قبل در جشن های پیروزی انقلاب شرکت می کنند و باید همه به این موضوع توجه کنیم که سناریوی دشمن ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولین و مهم تر از همه ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار