هفتمین کنگره علمی مدیریت علوم ورزشی کشور در تبریز آغاز به کار کرد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:  کارگروه های تخصصی آموزش و پژوهش زمینه ساز توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هستند

تبریز (پانا)- هفتمین کنگره ملی مدیریت ورزشی با موضوع «توسعه ورزش قهرمانی با رویکرد ارتقاء جایگاه ایران در المپیک ۲۰۲۰» چهارم و پنجم دی ماه به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۱۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین کنگره علمی مدیریت علوم ورزشی کشور در تبریز آغاز به کار کرد

ایوب بهتاج در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش در محل تالار پتروشیمی تبریز ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان و حاضرین در این کنگره بیان کرد: "خدا را شکر حال ورزش آذربایجان شرقی خوب است و با توجه به تعاملی که داریم، توانسته‌ایم تعاملمان را با دانشگاه‌ها، نهادهای مختلف، شهرداری، شورای شهر، استانداری و فرمانداری افزایش دهیم و همچنین توانستیم راه مدیران قبلی در ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها را ادامه دهیم".

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: "برنامه ما این است که بتوانیم تجهیزات و امکانات را در تبریز به اندازه‌ای توسعه دهیم که لایق این شهر و استان باشد و در همین راستا نیز اقداماتی برای تجهیز سالن‌ها جهت میزبانی مسابقات قاره‌ای و بین‌المللی داشته‌ایم".

وی افزود: "بعد از تبریز توسعه امکانات و تجهیزات سه شهرستان بزرگ استان یعنی مرند، مراغه و میانه نیز در دستور کار قرار دارد که وارد بحث عملیاتی آن‌ها می‌شویم و یکی از سیاست‌های ما انتقال مسابقات قاره‌ای و بین‌المللی به این شهرها است".

بهتاج با اشاره به روند خوب ورزش قهرمانی در استان گفت: "در رابطه با بحث ورزش قهرمانی خدا را شکر در تاریخ ورزش این استان در بازی‌های جاکارتا توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و کسب مدال‌های رنگین توانست نشان‌دهنده پتانسیل‌های موجود در این استان باشد و در مسابقات پارا آسیایی هم نتایج خوبی کسب کردیم".

وی با بیان این که در بحث استعدادیابی نیز برنامه‌های خوبی را با همکاری اساتید و پیشکسوتان شروع کرده‌ایم و قطعاً در آینده شاهد پیشرفت خوبی در ورزش قهرمانی و همگانی خواهیم بود، ادامه داد: "توسعه ورزش قهرمانی، همگانی به دست نمی‌آید مگر اینکه آموزش و پژوهش را در کنار آنها داشته باشیم و این انتظار را داریم که آموزش و پژوهش حداقل به عنوان یک گروه تخصصی در ادارات کل احیا شود تا بتوانیم بیش از پیش شاهد پیشرفت ورزش در بخش‌های مختلف باشیم".

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در رابطه با پیشرفت این استان در بخش ورزش بانوان خاطرنشان کرد: "در رابطه با ورزش بانوان، با توجه به تمهیداتی که داشتیم، خدا را شکر در المپیاد استعدادهای برتر توانستیم مدال‌های طلای برابر و بیشتر از آقایان را کسب کنیم و این موضوع نوید بخش درخشش بانوان بوده و نشان می‌دهد این بخش در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار