برگزاری همایش یک روزه گزینشگران آموزش و پرورش استان اردبیل

اردبیل (پانا) - همایش یک روزه گزینشگران آموزش و پرورش استان اردبیل با حضورمسوولین دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش یک روزه گزینشگران آموزش و پرورش استان اردبیل

در این همایش مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی با ابراز رضایت از فعالیت های هسته گزینش استان، گفت: با توجه به ورود وسیع نیروی انسانی به آموزش و پرورش اعم از نیروی آزاد مدارس غیردولتی، آزمون های استخدامی ، داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان برنامه ریزی و حساسیت در حوزه کاری گزینش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

احمد ناصری با تاکید بر قانون و حقوق مردم اظهار داشت: در حوزه هایی که با مردم ارتباط بیشتری دارند اگر بتوانیم مطابق با قانون عمل کنیم و حقوق مردم را محترم بشماریم و نیز زمینه ای را برای تسهیل کار ارباب رجوع فراهم کنیم، بدون شک بزرگترین خدمت را برای دستگاه تعلیم و تربیت انجام داده ایم.

او در بخش دیگری از سخنانش با عنوان اینکه گزینش درست نیروی انسانی در آموزش و پرورش می تواند عامل مهم در سالم سازی فضا و تربیت نیروی انسانی برای آموزش و پرورش باشد، تصریح کرد: مناسبترین و بهترین راه جذب به آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان است و نقش و سهم همکاران گزینشگر در این مورد بسیار حساس و تعیین کننده می باشد.

دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش نیز در این همایش صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در پانزدهم دی ماه 1361مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش را نقطه عطفی در تاریخ نظام اداری کشور برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری با تشریح ساختار گزینش و اهمیت فعالیت‌های تخصصی گزینشگران به ‌منظور جذب نیروی انسانی کارآمد در آموزش و پرورش، بر لزوم دقت نظر جامع گزینشگران در انجام بررسی‌های گزینشی به ‌منظور ارتقای کیفی امور تأکید کرد.

در ادامه طهماسبی، عضو هیأت مرکزی با تأکید بر لزوم دقت نظر مضاعف گزینشگران در انجام امور و ارتقای کیفی در بخش های گزینش،در خصوص ضرورت ارتقاء کیفی رسیدگی به پرونده های داوطلبین توضیحات مبسوطی ارائه داد.

طاهر سلطانی، مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش طی سخنانی با تشریح سیاست‌های کلی گزینش وزارت آموزش و پرورش؛ به تحلیل و تبیین برنامه های در دست اقدام هسته های گزینش آموزش و پرورش کشور اشاره نمود و با قدردانی از زحمات گزینشگران در راستای انجام وظایف اداری به منظور جذب داوطلبین در طرح های استخدامی، بر امر کیفیت بخشی در امور تخصصی گزینش تأکید کرد.

مسئولین هیأت مرکزی و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل طی دیدار با خانواده مرحومه فقیده، سرکارخانم ژیلا فیروزی، مدیر کل اسبق دبیرخانه هیأت مرکزی، ضمن دلجویی و قرائت فاتحه، پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش و همکاران دبیرخانه هیأت مرکزی را ابلاغ کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار