همایش رابطین خبرگزاری پانا در خوزستان برگزار شد

اهواز (پانا ) - همایش رابطین خبرگزاری پانای مناطق ٤٠ گانه خوزستان امروز، بیستم آذرماه در در تالار امید دانشگاه فرهنگیان اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش رابطین خبرگزاری پانا در خوزستان برگزار شد

در ابتدای این نشست علیرضا مسرور رییس سازمان دانش آموزی استان خوزستان ضمن تقدیراز حضور رابطین خبرگزاری پانا در این همایش اظهار کرد: این همایش یکی از برنامه های راهبردی خبرگزاری پانا محسوب می شود و ما در مجموعه سازمان دانش اموزی تمام تلاش خود را درجهت توسعه هرچه بهتر و بیشتر خبرگزاری پانا انجام خواهیم داد.

او با اشاره به اهمیت سوادرسانه ای و ضرورت فراگیری ان هم اظهار کرد:

اهمیت سواد رسانه ای در درک درست و اهداف پیدا و پنهان خبر و حوزه دادو ستد اطلاعات است .و بایدبا فراگیری سوادرسانه ای از مخاطبی منفعل به مخاطبی فعال تبدیل شویم .در ادامه این همایش رابطان خبر در کارگاه خبرنویسی حرفه ای که توسط زینب شریفی، دارای دکتری تخصصی ارتباطات اجتماعی و روزنامه نگاری تدریس شد،ارزش ها و عناصر خبری، لید و سبک های خبری به طور عملی و کارگاهی آموزش داده شد.
همچنین، در کارگاه سواد رسانه که توسط کیوان لطفی، دارای دکتری تخصصی ارتباطات اجتماعی تدریس شد، رابطین خبر مناطق و شهرستان ها با تعریف و اهمیت سواد رسانه ای، عناصر و ویژگی های مهم سوادرسانه ای آشنا شدند.

گفتنی است این همایش وکارگاه آموزشی یکروزه با حضور رابطین مناطق ۴۰ گانه خوزستان امروز برگزارشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار