رشد معضلات اجتماعی نگران کننده است

سبزوار (پانا) - نشست تخصصی پیشگیری از حوادث اجتماعی و مدیریت مورد (طرح نماد) با حضور مسؤلان سبزوار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد معضلات اجتماعی نگران کننده است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش سبزوار در جمع اعضای طرح نماد گفت: متاسفانه برخی معضلات اجتماعی رشد چشمگیری داشته است

حسن محرابی ادامه داد: فضای مجازی یکی از مهمترین عوامل افزایش معضلات اجتماعی معرفی شده است.

وی استفاده از توانمندی های دانشگاهها و برگزاری جلسات توانمندسازی مدیران مدارس برای برخورد با معضلات اجتماعی را خاطر نشان شد و گفت: سختی های معیشتی مردم عامل مهم در ایجاد ناامنی های فکری شده است

رئیس اداره بهزیستی سبزوار نیز در این جلسه با اشاره به سطح همکاری های آموزش و پرورش و بهزیستی گفت: ارجاع های انجام شده از سوی آموزش و پرورش در اسرع وقت پیگیری میشود

کسرایی خاطر نشان کرد: نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد تلاش خود را برای جلوگیری از مشکلات مالی را انجام می دهد.

وی تصریح کرد: اعتیاد به عنوان یک عامل مهم در معضلات اجتماعی از جمله بیشترین مراجعات این حوزه می باشد.

رئیس پلیس آگاهی سبزوار نیز با اشاره به افزایش فرهنگ عمومی اظهار داشت: دانشگاهها بایستی به صورت عملیاتی وارد مباحث و مشکلات اجتماعی شوند.

بروغنی ادامه داد: اگر به آموزش و پرورش بهترین امکانات و اعتبارات اختصاص یابد قطعا مشکلات و معضلات رو به نزول خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش امید به تحصیل که در مدارس و دانشگاهها نگران کننده است اظهار داشت : خبرنگاران و صاحبان رسانه باید مشتاقانه به ادارات در رفع مشکلات کمک کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار در این جلسه تاکید کرد: تداخل کاری و یا ضعف برخی دستگاهها برخی فعالیتها را معطل کرده است.

جزندری تاثیر گذاری همراهی ادارات با یکدیگر باعث افزایش راندمان کاری دانست و گفت: طرح نماد می تواند باعث بهبود روند حل مشکلات اجتماعی باشد

وی اظهار داشت : کار گروه علمی اجرایی برای تصمیم گیری عاجل تشکیل شود تا بتوان تصمیمات اثر بخش تری برای مشکلات اجتماعی در حوزه دانش اموزی انجام داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار