پیام استاندار زنجان بمناسبت روز جهانی معلولین؛

فرشتگانی که "ناتوانی" را ناتوان کردند

زنجان(پانا)- استاندار زنجان در پیامی به مناسبت روز معلولین، این افراد را به منزله فرشتگانی توصیف کرد که با صبر و همت خود، ناتوانی ها و محدودیت ها را ناتوان کرده و در برابر سختی های زندگی ایستادگی می کنند.

کد مطلب: ۸۷۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فرشتگانی که "ناتوانی" را ناتوان کردند

فتح اله حقیقی در پیامی بمناسبت گرامیداشت روز معلولین، بر ضرورت توجه به این قشر از جامعه تاکید کرد و گفت: هر یک از مدیران در مقابل آحاد مختلف مردم به ویژه افراد دارای ناتوانی و محدودیت، مسئولیت دارند و می بایست در راستای بهبود شرایط زندگی این افراد تلاش جدی داشته باشند.

در متن این پیام آمده است؛

در چرخه خلقت، هر یک از انسان با استعدادها و توانمندی‌های ویژه ای آفریده شده اند. این گوناگونی و تنوع در خلقت انسان ها نشان می دهد که هریک از ما در انجام برخی از کارها توانمند و در برخی از ویژگی ها و اقدامات محدودیت هایی داریم. هر یک به تناسب استعداد و قابلیت های جسمی، هوشی و روانی خود بخشی از کارها را می توانیم و بخشی را نمی توانیم به درستی انجام دهیم.
در این میان هستند افرادیکه به دلایل مختلف، به ظاهر توانمندی های کمتری نسبت به دیگران دارند و دشواری های زندگی را با محدودیت های بیشتری تحمل می کنند. اما نباید فراموش کنیم که همه ما در پیشگاه الهی متناسب با قابلیت هایی که داریم، مسئول و پاسخگو هستیم.
فلسفه خلقت ما نزد معبود بی همتا عیان است و خدمت به هم‌نوعانمان وظیفه ای است که بر دوش تک‌تک ما قرار دارد. چنانچه در این وادی مسئولیت و مدیریتی را هم بر عهده داشته باشیم، به همان میزان، رسالتمان در خدمت به مردم سنگین‌تر است.
اینجانب با گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولین و تبریک به این فرشتگان صبور و بلندهمت که براستی "ناتوانی" ها را ناتوان کردند، بر ضرورت توجه مسئولین و مدیران به مناسب سازی فضای شهری جهت تسهیل در تردد معلولین و ایجاد شرایط مناسب جهت ارتقاء کیفیت و بالندگی و بهبود شرایط زندگی این قشر از افراد جامعه تاکید می کنم و امیدوارم همه ما درس صبر و مقاومت در برابر ناملایمات زندگی را از این افراد بیاموزیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار