با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی صورت گرفت

تکریم و تجلیل از جانباز مومنی

البرز (پانا) - مالمیر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس گفت:فرهنگ دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان باید نهادینه شود.

کد مطلب: ۸۷۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و تجلیل از جانباز مومنی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، مراد مالمیر در هفته بسیج به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های مردان بی ادعای دفاع مقدس، به دیدار خانواده شهدا و جانبازان رفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در این دیدار از خانواده شهید گرانقدر اکبری و آقای مومنی جانباز 70 درصد جبهه های حق، قدردانی نمود.

وی در این دیدار از جانفشانی ها و از خود گذشتگی های این بزرگمردان تاریخ صحبت کرد و اقدام شجاعانه و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران را ستودنی دانست و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان را افتخاری برای مسوولین و خادمان نظام دانست.

دبیر کارگروه توسعه مدیریت استان اظهار داشت: ما در مقابل خون شهدا مسئولیم و باید از این میراث ماندگار که امام و شهدا برایمان به یادگار گذاشته اند به خوبی صیانت کنیم و همواره قدردان مردان بزرگ باشیم.

شایان ذکر است این جانباز دفاع مقدس که سابقه 60 بار اعزام به جهبه های حق علیه باطل را دارد 26 سال است که به افتخار جانبازی نائل شده و در طول این مدت با اعتقاد و پشتکار 6 بار قرآن را ختم نموده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار