مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر :

دانش آموزان راویان فرهنگی سفر به سرزمینهای ایثار و شهادت هستند

اسلامشهر (پانا) - مراسم اعزام دختران دانش آموزان مقطع متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهربه سرزمینهای ایثار و شهادت در قالب کاروان راهیان نور با حضور مسئولین شهرستان از سپاه ناحیه سید الشهدا (ع) منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان راویان فرهنگی سفر به سرزمینهای ایثار و شهادت هستند

در این مراسم حسینعلی بنارمدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با اشاره به کلام شیوای رهبری که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ، اظهار داشت :میبایست تلاش شود اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس در کنار امور روزانه ما به فراموشی سپرده نشود .

وی در ادامه افزود:دشمن در صدد فاصله انداختن مابین نسل سوم و چهارم انقلاب با نسل اول میباشد و برگزاری کاروانهای راهیان نور راگامی موثر در راستای توجه دانش آموزان به اهداف شهدای معززبرشمرد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر دانش آموزان راراویان فرهنگی سفر معنوی به سرزمینهای ایثار و شهادت و گسترش دهنده فرهنگ ایثار و شهادت دانست و به دانش آموزان توصیه نمودازاین سفر با کوله باری ازفرهنگ ایثار و شهادت ،ولایتمداری و برخورداری بیشتراز توجه امور مهم عفاف و حجاب برگردید.

در ادامه سرهنگ پاسدار علی اکبر جهانی نژاد جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سید الشهدا (ع) اسلامشهرنیز به دانش آموزان توصیه نمود، قدر سفر به محل عروج و نزول ملائکه را با بستن پیمان با شهدا در این سفر معنوی بدانید .

شایان ذکر است ، در اولین دوره اعزام دانش آموزان دختر ،165 مربی و دانش آموز از واحدهای آموزشی قاضی طباطبایی ،شاهد صدیقه طاهره (س)،ام البنین (ع)،فاطمیه (س) ،ولایت و نیکان آموزش و پرورش اسلامشهر با حضورنماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدا (ع)، معاون فنی ، عمرانی فرماندار ، رئیس و اعضای شورای شهر ، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران ،شورای معاونین آموزش و پرورش و والدین دانش آموزان به سرزمینهای ایثار و شهادت جنوب رهسپار شدند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار