برگزاری جشن بزرگ عیدبیعت در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم گرامیداشت عید بزرگ بیعت در سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار شهر واوان در حرم شهدای گمنام منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۱۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن بزرگ عیدبیعت در اسلامشهر

در این برنامه حجت الاسلام محمدی امام جمعه واوان در سخنانی اظهارداشت:در تفکر عامه مردم این مورد به نظر میرسد که امام زمان (عج) جهت برپایی دین جدید ظهور خواهند کردودر حالی که دراصل دین اسلام هیچگونه شبهه ای وجود نداردوما هستیم که از اول دررابطه با اصول دین اسلام درست عمل نکردیم.

وی در ادامه افزود:در دنیای امروز که فضای مجازی در همه جا حرف اول را میزند،مسئله مهم همگان این است که دین اسلام و تعالیم خداوند متعال را درست درک کرده وبه آن عمل کنند.

امام جمعه واوان در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به زندگی طیب حاج رضایی دردوران استبداد شاهنشاهی تصریح کرد:این شخص عکس شاه را روی بدن خود خالکوبی کرده بود،لیکن عاشق واقعی امام خمینی (ره) گردیدو همیشه این جمله راتا زمان شهادت خود تکرار میکرد که من امام راحل را ندیدم ولی مهر ایشان را دردل خود دارم.

حجت الاسلام محمدی تاکیدکرد:برگزاری جشنهای آغاز امامت حضرت مهدی (عج) بایدبا هدف استغاثه به ایشان باشد و فضای توجه به امام را در دل خود و کارهایمان بیشتر کنیم.

شایان ذکر است ، در این برنامه معنوی پس از اجرای گروه تواشیح میعاد ،مرامنامه عید بیعت با امام زمان (عج)در بندهای شناخت هر چه بیشتر حضرت مهدی (عج)،توجه به امر به معروف و نهی از منکر ،ترک معصیت و گناهان ، تبعیت از منویات رهبری وایران اسلامی همیشه پیرو دین مبین اسلام و سیره ائمه معصومین (ع) میباشد ، قرائت و حاضرین با ندای لبیک یا مهدی (عج) آن را تایید کردند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار