افتخار آفرینی دانشجو معلم پردیس شهید باهنر اصفهان

کسب مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا در کاتای تیمی

اصفهان (پانا) - در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی شهر مادرید اسپانیا که با حضور ۱۱۱۷ ورزشکار از ۱۴۰ کشور برگزارگردید دانشجوی پردیس شهید باهنر با افتخار موفق به کسب مدال برنز شد.

کد مطلب: ۸۷۰۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا در کاتای تیمی

در این رقابت ها تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در هر دو بخش کاتا و کومیته در هر دو گروه مردان و بانوان بشرکت کردند،و با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز برای اولین بار پس از ۴۸ سال بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد و باعث حیرت و تعجب همگان شدند.

در بخش کاتای تیمی و انفرادی مردان کشورمان تیم ملی با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند (دانشجومعلم پردیس شهید باهنر اصفهان) به رقابت با حریفان پرداختند که در بخش تیمی ملی پوشان کشورمان با شکست حریفان خود راهی دیدار رده بندی شدند و با پیروزی برابر حریفی از ترکیه به مدال برنز این دوره از رقابت ها دست یافتند.

دانشجو معلم مدال آور با اشاره به شرایط مسابقات گفت: سطح مسابقات را بسیار بالا بود حضور ورزشکاران عنوان دارد و کشورهای صاحب سبک کار را بسیار دشوار میکرد. تمرینات شبانه روزی در کنار تحصیل بسیار دشوار بود، اما خدا را شکر با یاری و عنایت های پروردگار منان و حمایت های مردم عزیز کشور تمام زحمات نتیجه دار و توفیق پیدا کردیم پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در منظر کشورهای صاحب نام و صاحب سبک به اهتزاز در آورده و سرود خوش نوای ایران را به گوش جهانیان برسانیم

وی افزود:تیم ایران در این مسابقات توانست پس از 48 سال به نایب قهرمانی دست پیدا کند که افتخار بزرگی برای کشور عزیزملان است و باعث حیرت کشورهای حاضر در مسابقات شد.

علی زند در ادامه بیان داشت:به تمرینات و تلاش های خودم برای کسب عناوین بهتر ادامه خواهم تا بتوانم با پیراهن تیم ملی افتخارات بیشتری کسب نمایم.از خانواده عزیزیم،مربیان ،دانشجویان و اساتید دانشگاه به جهت همه حمایت ها تشکر میکنم.

بنابر اعلام دکتر عروف زاد؛سرپرست مدیریت امور پردیس های اصفهان در روز دانشجو طی مراسمی ازدانشجو معلم افتخار آفرین تجلیل و تقدیر خواهد شد و حمایت های لازم صورت خواهد گرفت تا انشا الله در قالب تیم ملی باز هم برای ایران اسلامی افتخار آفرینی نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار