بیش از 24 میلیارد ریال صرف عمران مناطق روستایی بوکان شد

ارومیه(پانا)-بخشدار مرکزی بوکان با بیان اینکه طرح عمران و آبادانی روستاها طبق تدابیر دولت در اولویت کاری قرار دارد، گفت: 24 میلیارد و 450 میلیون ریال از ابتدای امسال برای مناسب سازی محیط و آسفالت راه های روستاهای این بخش هزینه شده است.

کد مطلب: ۸۶۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 24 میلیارد ریال صرف عمران مناطق روستایی بوکان شد

محمد یزدان پناه افزود: معابر هفت روستای 'یکشوه'، 'آلبلاغ'، 'کهریزه محمودآباد'، 'شیخلر'، 'ینگیجه'، 'قازلیان' و 'قالوی رسول آقا' در بخش مرکزی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون به مساحت 43 هزار و 187 مترمربع آسفالت شده است.


وی اضافه کرد: با اجرای این طرح ها یک هزار و 260 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 270 نفر از اهالی این روستاها از خدمات آن بهره مند شده اند.


بخشدار مرکزی بوکان با اشاره به اینکه معابر این روستاها با قیر رایگان آسفالت شده است، ادامه داد: برای اجرای آسفالت این معابر 612 تن قیر استفاده و برای آسفالت، آماده سازی و زیرسازی آنها نیز مبلغ 10 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.


وی ادامه داد: زیر ساخت های سه روستای بخش مرکزی بوکان از جمله 'تبت'، 'ینگی کند'، 'قاجر' و 'ترکمانکندی' نیز آماده شده است که سال آینده آسفالت معابر و جدول گذاری آن انجام می شود.


ب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار