ایجاد 14 دفتر پیشخوان خدمات دولت در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در راستای خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان و تحقق دولت الکترونیک، 14 دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرهای این استان راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۸۶۹۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 14 دفتر پیشخوان خدمات دولت در آذربایجان غربی

قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی افزود: خلیفان، گوگ تپه، زرآباد، سیمینه، مرگنلر، سیلوانا، نازک علیا، نالوس، ایواوغلی، کشاورز، گردکشانه، باروق، قطور و دیزج دیز شهرهایی است که این دفترها در آنها راه اندازی می شود.


وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 200 دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی فعال است و صدها خدمت شرکت های خدمات رسان و سازمان های دولتی را ارائه می دهد.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اضافه کرد: کوچک سازی بدنه دولت و کمک به خصوصی سازی، کاهش ایاب و ذهاب مردم به اداره های دولتی و خدمات رسانی به مردم در نزدیک ترین محل سکونت از نتیجه های ایجاد دفترهای پیشخوان دولت است.


وی بیان کرد: ایجاد دفتر پیشخوان دولت و فعالیت آن بر اساس اصل 44 قانون اساسی و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب انجام شده است.


جلیلی نژاد ادامه داد: دفترهای پیشخوان دولت در راستای تحقق دولت الکترونیک راه اندازی شده است و باید از قابلیت های بالقوه ارائه خدمات و ظرفیت این دفترها برای تحقق اهداف دولت الکترونیک استفاده کرد.


مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: دستگاه های مربوط باید با تعامل، مشکلات فراروی فعالیت این دفترها را مرتفع کنند زیرا رونق فعالیت دفترهای پیشخوان نقش پررنگی در ایجاد اشتغال پایدار ایفا می کند.


وی افزود: دفترهای پیشخوان دولت با ایجاد ارتباط موثر با سازمان ها و نهادهای دولتی باید تلاش کنند تا خدمات مطلوب به مشتریان ارائه کنند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار