جشن شکر گزاری گندم در کردستان برگزار می شود

سنندج(پانا)-جشن شکرگزاری گندم در کردستان روز اول آذرماه مصادف با ۱۴ ربیع الاول در ایام هفته وحدت برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۶۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکر گزاری گندم  در کردستان برگزار می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشن شکرگزاری گندم، گفت: جشن گندم در واقع یک جشن ملی است که ما آنرا در کردستان برگزار می کنیم و در این جشن باید علاوه بر کشاورزان کردستانی میزبان مسوولان ارشد کشوری، استانداران استان های غرب کشور، استانداران استان های گندم خیز کشور و کشاورزان نمونه این استانها و همچنین سرمایه گذاران حوزه کشاورزی باشیم.

حسین فیروزی برگزاری این جشن را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های استان در حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: برای اینکه با کمترین هزینه اهداف متعددی را پیگیری کنیم می توانیم در کنار برگزاری جشن چند ساعته، با برنامه های جنبی مانند برپایی نمایشگاه و تدوین برنامه های تعاملی در زمینه معرفی ظرفیت های استان، فرصت های سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران بسناسانیم.

وی خاطرنشان کرد: ایرانی ها از ما کردستانی ها انتظار دارند در هفته وحدت برنامه های فرهنگی شایسته ای داشته باشیم بنابراین باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که میهمانان این جشن با حوزه های فرهنگی و گردشگری استان نیز آشنا شوند.
در این جلسه ضمن تعیین مسوولیت هرکدام از کمیته های اطلاع رسانی، پشتیبانی، اجرایی و دبیرخانه و تبلیغات محیطی، بر اهمیت برگزاری باکیفیت این جشن تاکید شد.

گفتنی است این جشن به صورت مستقیم از شبکه استانی سیمای کردستان و یکی از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار