یوم الله 13 آبان روز بیداری همه ستمدیدگان جهان است که در برابر استکبار دنیا به پا خواسته اند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه روز دانش آموز و و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
یوم الله 13 آبان روز بیداری همه ستمدیدگان جهان است که در برابر استکبار دنیا به پا خواسته اند

در متن پیام عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، آمده است:

روز 13 آبان یادآور خاطرات تلخ و شیرین مبارزه دانش آموزان و مردم عزیز کشورمان با سلطه بیگانگان و نظام استبدادی بر سرزمین مقدس ایران بزرگ است.

سالروز تبعید حضرت امام خمینی در سال 42 و روز شهادت تعدادی از دانش آموزان فهیمی است که در پاسخ به پیام پیر فرزانه انقلاب بر ظلم و ستم زمانه تاختند.

یوم الله 13 آبان روز بیداری همه ستمدیدگان جهان است که در برابر استکبار دنیا به پا خواسته اند.

اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و با ادای احترام به بزرگ رهبر انقلاب اسلامی ایران که در این روز برای حفظ و سربلندی مردم ایران سختی های تبعید را به جان و دل خریدند و با پیروی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از همه دانش آموزان و فرهنگیان عزیز دعوت می کنیم با حفظ وحدت و یکپارچگی همیشگی با توجه به شرایط حساس کنونی و برای مقابله با تحریم ها و تهدید های دشمنان ملت ایران در روز 13 آبان امسال بیش از پیش حضور فعال داشته تا بار دیگر این وحدت و یکدلی را به رخ جهانیان بکشیم.

امید آنکه دانش آموزان عزیز با خلق حماسه ای دیگر بر آگاهی و بصیرت خود بیافزایند و به پیروی از مکتب اهل بیت (ع) آزاد و سرفراز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار