مانور پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد

دیواندره(پانا)-همزمان با پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، مانور نمادین این هفته با شعار «پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی، و حضور مسئولین سطح شهرستان در هنرستان کشاورزی نساره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد

همزمان با پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، مانور نمادین این هفته با شعار(پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی)، و حضور مسئولین سطح شهرستان در هنرستان کشاورزی نساره برگزار شد.

در این رزمایش میر آقایی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان دیوانده ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، روز دانش آموز و هفته پدافند غیر عامل گفت: بعد از نیازهای اولیه، مهم ترین نیاز انسان امنیت است که بدون آن خودشکوفایی اجتماعی حاصل نمی شود.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان دیواندره در ادامه به بیان اهداف مانور پدافند غیرعامل پرداخت و اظهار داشت: ایجاد امنیت در برابر تهدیدات، پایداری در برابر بحران، حفظ جان افراد حاضر در مدرسه و بهبود عملکرد مدرسه در جهت رشد دانش آموزان و آمادگی در برابر هر نوع خطر از اهداف برگزاری این مانور است.

وی همچنین با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در سطح جامعه خاطر نشان ساخت: باید جامعه را با انواع تهدیدات آشنا کرده تا میزان آسیب های احتمالی این تهدیدات در سطح جامعه در صورت بروز به حداقل برسد.

گفتنی است در ادامه سخنان میر آقایی رئیس جمعیت هلال احمر و اورژانس شهر دیواندره نیز در سخنانی نکات مهمی را در خصوص نحوه انجام فعالیت ها در مواقع بحرانی برای دانش آموزان تشریح کردند؛ و در ادامه با اجرای مانور تیم های عملیاتی حاضر برنامه های خود را به اجرا گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار