بیاینه سازمان دانش آموزی استان مرکزی بمناسبت فرارسیدن 13 آبان ماه

اراک(پانا)- سیزده آبان نشات گرفته از حضور دانش آموزان آگاه و بیدار انقلاب اسلامی ایران در میدان مبارزه علیه ظلم و ستم رژیم شاه و حامیانش به ویژه استکبار جهانی بود و به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت شد.

کد مطلب: ۸۶۷۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بیاینه سازمان دانش آموزی استان مرکزی بمناسبت فرارسیدن 13 آبان ماه

سازمان دانش آموزی استان مرکزی در بیانیه ای که بمناسبت 13 آبان ماه و روز دانش آموز صادر کرده آورده است: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور از خود گذشتگی و فداکاری فرزندان این مرز و بوم است که بواسطه خلق چنین حماسه جاویدانی روز دانش آموز نام گرفته است.

روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان خصوصا دانش آموزان و نسل نوجوانان می آموزد که هیچ گاه در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت ها سرتسلیم فرود نیاورند و برای عزت و آزادگی خود مبارزه کنند.

ما با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام می‌داریم که لحظه ای از آرمان‌های امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر ایران اسلامی کوتاه نیامده و نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی مهدی(عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهیم.

در راستای تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانش آموز آبان 1358 با حضور گسترده و پرشورتر از گذشته اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی در مراسم این روز انزجار و نفرات خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکا اعلام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار