مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بر مشارکت حداکثری اولیا دانش آموزان تأکید کرد

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بر مشارکت حداکثری اولیا دانش آموزان تأکید کرد و گفت: حضور و مشارکت اولیا بر کیفیت علمی آموزش در مدارس تاثیر گذار خواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۶۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان  بر مشارکت حداکثری اولیا دانش آموزان تأکید کرد

رضا زینی وند مقدم در بازدیدی سرزده از سه آموزشگاه مرحوم خیرعلی شیرازی، نبوت و عصمت ضمن تقدیر و سپاس از تلاش همکاران فرهنگی، پیگیر رفع مشکلات و فراهم شدن امکانات لازم در این مدارس شد.

وی در ابتدای ورود به آموزشگاه ها با بازید میدانی ضمن احصائ مشکلات (از قبیل کمبود میز نیمکت و سیستم رایانه ویژه هوشمند سازی، سرویس بهداشتی و ساماندهی بوفه مدارس) پیگیری لازم به منظور رفع مشکلات این مدارس انجام گرفت.

رضا زینی وند مقدم در جمع معلمان با بیان اینکه تمام تلاش برنامه ریزان و نتیجه کار همکاران حوزه ستادی در مدارس عینیت و تبلور می یابد گفت: مدرسه محوری مهمترین اصل در سند تحول بنیادین است و هدف این بازدیدهای سرزده آنست تا ضمن انگیزه و تقدیر از تلاش شما فرهنگیان ساعی، شنونده دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی شما به منظور ارتقاء جایگاه تعلیم و تربیت در استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با دعوت از اولیا و تشکیل چند کارگروه زیرمجموعه انجمن اولیا و مربیان، مشارکت اولیا را در مدارس تقویت کنید .

در حاشیه‌ این بازدید می توان به صحبت صمیمی مدیر کل با دانش آموزان، سرکشی از بوفه مدارس و شرکت در مراسم سوگواری اربعین دانش آموزان دختر ابتدایی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار