ایجاد مرکز نخبگان مهارتی با همکاری پارک علم و فناوری

ارومیه(پانا)-مرکز نخبگان مهارتی با همکاری پارک علم و فناوری ایجاد می شود.

کد مطلب: ۸۶۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مرکز نخبگان مهارتی با همکاری پارک علم و فناوری

برای نخستین بار در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل و پارک علم و فناوری این استان با هدف ارائه خدمات کارگاهی و آموزشی به مخاطبان پارک و مهارت‌آموزان، مرکز استقرار نخبگان مهارتی ایجاد می شود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان غربی در این زمینه با تأکید بر لزوم گسترش و هم افزایی قابلیت های تمام نهادهای درگیر در حوزه اشتغال گفت: آموزش فنی وحرفه ای با وجود پتانسیل های گسترده، مربیان توانمند و مراکز مجهز آموزشی می تواند در جهت گسترش مهارت های نیروی انسانی نقش کلیدی ایفاء نماید.

محسن مددی افزود: با استقرار و ایجاد مرکز نخبگان مهارتی هدایت شغلی مناسب و آینده محور جوانان و به ویژه نخبگان مهارتی و کارآفرینان استان به آسانی فراهم می شود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: در صورت هدایت نخبگان مهارتی به پارک علم و فناوری و حمایت عملی از آنها و ارائه آموزش های فنی، علمی و مهارتی مورد نیاز می توان به درخشش جوانان برومند استان در عرصه های ملی و بین المللی اطمینان داشت.

در این تفاهم نامه مقرر شده است تا از تمامی ظرفیت های دو طرف در راستای هدایت جوانان به بازار کار با تأکید بر اشتغال فناورانه، کارآفرینانه و خلاقانه استفاده و مرکزی با عنوان مرکز نخبگان مهارتی در پارک علم و فناوری از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی تجهیز و مدیریت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار