نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

دفاع مقدس برگ زرین دوران چهل ساله انقلاب است

اردستان،اصفهان(پانا)- نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت : دفاع مقدس برگ زرین دوران چهل ساله انقلاب اسلامی ایران است و باید آن را زنده نگه داریم .

کد مطلب: ۸۵۸۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس برگ زرین دوران چهل ساله انقلاب است

حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد در همایش پاسداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور اردستان اظهار کرد : نگرش انقلابی مردم ایران در عرصه جهاد و شهادت آرایش نظامی در مقابل دشمن است.

وی افزود : عرصه های دینی منحصر به آرایش نظامی در مقابل دشمن نبوده بلکه موضوع های حکومت دینی فراتر از جنگ و دفاع است که فرزندان حضرت امام (ره) با روحیه انقلابی و جهادی فرهنگ انقلابی ایشان را اجرا کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد : حکومت دیتی باید در همه عرصه ها سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، دینی و اقتصادی وارد شود اما هنوز نتوانسته ایم در کشور به دستاوردهای کامل حکومت دینی دست یابیم .

نماینده مردم اردستان تصریح کرد : تشکیل حکومت دینی باید با روش پیامبر (ص) تنظیم شود که انقلاب اسلامی بهترین و زیبا ترین جلوه های ایثار ، شهادت و از خود گذشتگی آن نزدیک به قیام عاشوراست که در دفاع مقدس آنرا متجلی ساخت.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد : ما در دفاع مقدس توانستیم خوب پیش برویم ولی آن جهاد اصغر است و جهاد اکبر که مبارزه با نفس اماره ، دنیا پرستی ، قدرت طلبی می باشد هنوز باقی و سخت است و در زمان پیامبر (ص) و ائمه و در حکومت اسلامی خیلی ها شکست خوردند ولی ما باید قدر انقلابیون واقعی را بدانیم و آنها دور نکنیم.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن بیدار است و قصد تجزیه ، تحریم و نابود کردن کشور و انقلاب را دارد ولی به گفته حضرت امام هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار