آمادگی راهدارخانه های استان همدان برای پذیرایی از زائران اربعین

همدان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آمادگی راهدارخانه های استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۶۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی راهدارخانه های استان همدان برای پذیرایی از زائران اربعین

مصطفی پناهنده در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همدان اظهار کرد: تمامی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نسبت به بازدید و انجام عملیات راهداری اقدام کنند و با پیش‌بینی احتمال بارش برف و باران تمهیدات لازم را برای انجام عملیات راهداری زمستانی و ذخیره سازی نمک و ماسه را انجام دهند.

پناهنده با بیان اینکه شرکت‌های امدادخودرو، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر باید نسبت به استقرار گشت‌های منظم با امکانات لازم و با چراغ‌های گردان روشن در محورهای مواصلاتی استان اقدام کنند، یادآور شد: جمعیت هلال احمر ضمن تجهیز مراکز اسکان زائران که توسط کمیته اسکان استان در نظر گرفته شده، تجهیزات، مواد خوراکی و بهداشتی و... را در مراکز ثابت و به ویژه در گردنه‌ها فراهم کند و علاوه بر آماده باش کامل گروه‌های مستقر در محورهای دخان، پلیس راه همدان - تهران، میدان کربلا و راهدارخانه اسدآباد نسبت به استقرار گروه‌های سیار خود در طول ایام طرح و در خط سیر بزرگراه کربلا اقدام کنند.

وی ادامه داد: با هدف اسکان ضروری زائران در پایانه انقلاب همدان، جمعیت هلال احمر استان و پایانه مسافری شهرداری نسبت به تحویل تجهیزات موردنیاز شامل پتو، چادر و زیرانداز تدابیر لازم را انجام دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از پلیس راه خواست اقدامات لازم برای تردد ایمن زائران پیاده و سواره را پیش‌بینی و نسبت به استقرار گشت‌های لازم در محورهای استان و به ویژه نقاط حادثه خیز با چراغ‌های گردان روشن تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی ابراز کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات زیرمجموعه کمیته حمل و نقل سوخت استان حداکثر تا اواسط مهرماه نسبت به ارائه فهرست کشیک با مشخصات گروه‌های ثابت و سیار و نام و شماره تماس افراد و نماینده تام الاختیار خود به این اداره کل و دبیرخانه ستاد اربعین استان اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار