در گفت‌وگو با پانا

بهروز عطایی: عیار اصلی تیم کولاکوویچ در دیدار با لهستان مشخص می‌شود

والیبال ایران هنوز در قهرمانی جهان محک جدی نخورده است

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران دیدار امشب تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان را سخت‌ترین دیدار مرحله اول برای شاگردان کولاکوویچ توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۵۴۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهروز عطایی: عیار اصلی تیم کولاکوویچ در دیدار با لهستان مشخص می‌شود

بهروز عطایی در گفت‌وگو با پانا درباره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان و کسب سه پیروزی برای تیم ملی ایران و بازی امشب شاگردان کولاکوویچ مقابل لهستان گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان با توجه به اینکه هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند با آمادگی کامل به این رقابت‌ها بیایند.

وی ادامه داد: تیم ما امسال برخلاف همیشه که شروع رقابت‌ها را بد آغاز می‌کرد، در دیدارهای ابتدایی خوب نتیجه گرفت و توانست سه پیروزی به دست بیاورد. بازی مقابل کوبا و بلغارستان با توجه به اینکه تیم‌های با سابقه‌ای بودند برای کولاکوویچ مهم بود، البته بلغارستان با وجود اینکه میزبان هم بود نتوانست به ایران فشار بیاورد. در مقابل کوبا هم تیمی نبود که تاکتیک پیچیده‌ای داشته باشد و یک ست هم که بازیکنان ما آن را واگذار کردند از سر بی‌توجهی بود اما بعد از آن توانستند سه ست پیاپی را برنده شوند.

سرمربی تیم ملی ایران در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها ادامه داد: مهم‌ترین بازی ما امشب مقابل لهستان است. این تیم رنکینگ جهانی‌اش از ایران بالاتر است و در جایگاه پنجم قرار دارد. ضمن اینکه هر دو تیم تلاش می‌کنند پیروز میدان شوند تا به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنند. به نظرم تا به اینجای کار هنوز ملی‌پوشان ما محک جدی نخورده‌اند و عیار آنها را باید در بازی امشب ببینیم. کار ایران با صعود به مرحله دوم سخت می‌شود چرا که با گروه سه و تیم‌های امریکا، صربستان و روسیه هم‌گروه می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در پاسخ به اینکه روش کولاکوویچ و جوانگرایی جواب داده است، عنوان کرد: ارزیابی از شرایط کلی تیم بعد از مسابقات امکان‌پذیر است، البته که جوان‌گرایی همیشه خوب بوده و اثرات ماندگاری داشته است. در بازی امشب بعید می‌دانم کولاکوویچ دست به تغییر تیم اصلی بزند، چرا که پیروزی برای لهستان مهم است و بازی حساسی پیش روی ماست و امیدوارم که این دیدار با پیروزی برای تیم ملی والیبال ایران همراه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار