سوگواره احلی من‌العسل 25 شهریور در حرم امام برگزاری می‌شود

تهران(پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری ششمین دوره سوگواره احلی من‌العسل با حضور داش‌آموزان عاشورایی در ۲۵ شهریور در حرم امام خمینی (ره) خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره احلی من‌العسل 25 شهریور در حرم امام  برگزاری می‌شود

سومین جلسه ستاد برگزاری ششمین دوره سوگواره احلی من‌العسل امروز با حضور محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، سردار رضا لعلی، فرمانده سیدالشهدا اسلامشهر، سیدمجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای این ستاد در دفتر معاونت برگزار شد.

مسیب‌زاده در این جلسه گفت: امسال ۲۵ شهریور سوگواره احلی من‌العسل در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور دانش‌آموزان عاشورایی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: امیدواریم براساس مصوبات ستاد بتوانیم سوگواره خوبی را برگزار کنیم تا به آرمان‌های عاشورا دست یابیم.

مسیب‌زاده گفت: ۵ سال است که به واسطه یک کار ارزشمند برای گرامیداشت شهید ویژه عاشورا حضرت قاسم ۶ محرم این سوگواره برگزار می‌شود. ویژه این ایام برای دانش‌آموزان زمینه‌ای فراهم می‌شود که آموزه‌های ارزشمند عاشورا تداعی شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: امسال ششمین سوگواره را برگزار خواهیم کرد. این سوگواره هرساله در ۷۵۰ منطقه با هدایت ۳۰ استان به طور ویژه برگزار می‌شود.

سیدمجتبی هاشمی نیز در این جلسه گفت: امسال سوگواره احلی من‌العسل در حالی برگزار خواهد شد که قالب مدرسه را نداریم و این سوگواره هفته آخر شهریور برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در این روزهای اخیر تلاش‌های خود را به تشکل‌های دانش‌آموزی معطوف کردیم تا هماهنگی‌های مربوطه برای برگزاری این سوگواره انجام شود.

هاشمی به جلسات برگزار شده درباره این سوگواره افزود: جمع‌آوری دانش‌آموزان از بسیج دانش‌آموزی و بسیج محله‌ها بسیار سخت است لذا باید برای برگزاری این کار تبلیغی ترویجی تلاش بسیار داشت.

سردار لعلی نیز در ادامه این جلسه گفت: با نواحی بسیج شهرستان‌ها هماهنگ می‌شویم تا کسری کار موجود را جبران کنیم.

در این جلسه هر یک از اعضای ستاد دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درباره برگزاری این سوگواره بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار