مجمع خیرین شبانه روزی در وزارت آموزش و پرورش برای رشد مدارس شبانه روزی ایجاد شده است

زاهدان(پانا)_ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در وزارت آموزش و پرورش مجموعه ای به نام مجمع خیرین شبانه روزی برای ساخت و احداث مدارس شبانه روزی ایجاد شده است که می تواند به رشد مدارس شبانه روزی کمک شایانی نماید.

کد مطلب: ۸۵۱۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مجمع خیرین شبانه روزی در وزارت آموزش و پرورش برای رشد مدارس شبانه روزی  ایجاد شده است

علی زرافشان اظهار داشت: برای استان سیستان و بلوچستان حدود ۵۰۰ نیروی مازاد علاوه بر سهمیه استخدام کشوری در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: قانون پذیرش دانشجو که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است برای همه دانشجوها و فرهنگیان میباشد که می‌تواند در جذب نیرو در آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان کمک کند.

وی ادامه داد: باید در روند بومی پذیری تغییرات اساسی ایجاد کرد تا بتوانیم جذب نیروی انسانی و پذیرش دانشجو ویژه دانشگاه فرهنگیان را در سطح استان افزایش دهیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز فراکسیون ها و کمیسیون های آموزشی باید توجهات و توضیحات لازم درباره روند پوشش مدارس شبانه روزی و همچنین جذب نیروی انسانی را توجیه کنند.

وی افزود: در حال حاضر برای خرید خدمات آموزشی و هزینه های مدارس شبانه روزی از محل اعتبارات ۴۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است اما در مجلس نیز ۵۰ میلیارد دیگر به این مبلغ اضافه شده است.

وی در پایان بیان داشت: تعهدی که سازمان نوسازی مدارس در قبال تحویل بیش از ۴۰۰ کلاس درس برای اول مهر ماه و ۸۰۰ کلاس درس تا پایان سال داشته است یک اقدام ستودنیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار