نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش برای اقتصاد کشور است

تهران (پانا) - نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اقتصاد مقاومتی را نسخه نجات بخش برای اقتصاد کشور دانست.

کد مطلب: ۸۵۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش برای اقتصاد کشور است

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اجلاس سوم دوازدهمین کنگره سراسری انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پسر گفت: قرارگاه قبلی تاکنون وظایف خود را به خوبی انجام داده است، امیدواریم که با صلابت و افتخار پرچم را به قرارگاه ملی که تازه از راه رسیده برسانیم.

او ادامه داد: باید پیام امتداد حضور نسل جوان در سنگر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی امتداد داشته باشد و به گوش همه برسد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تاکید کرد: قرارگاه ملی برای اتحادیه یک سرمایه بسیار بزرگ است.

او در ادامه به جریان فشار اقتصادی کنونی کشور اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد شکستن مقاومت ملی ایران با انواع حیله‌هاست.

نماینده مقام معظم رهبری گفت: ما هنوز به نقطه امن نرسیده‌ایم؛ ساختار اقتصادی معیوب است چراکه هیچ تناسبی با جمهوری اسلامی ندارد.

او افزود: تمام ذخایر اصلی کشور سرشار است اما چرا باز هم آشفتگی در بازار اتفاق می‌افتد.

حاج علی اکبری تاکید کرد: اقتصاد کشور معیوب است که نمی‌تواند سرمایه های عظیم را به درستی هدایت کند.

او به نظام بانکداری کشور اشاره کرد و گفت: نظام بانکی هیچ ربطی به کشور ندارد چراکه میراث گذشته است و تاکنون همت نکرده‌اند که صاحب نظام بانکداری تراز انقلاب اسلامی شویم.

حاج علی اکبری ادامه داد: به رغم خدمات و منابع و امکانات به برکت انقلاب اسلامی متاسفانه گرفتار سوتدبیر هستیم؛ در حوزه مدیریتی دچار مشکل هستیم و این امر در قضایای اخیر ارز و سکه مشخص شده است.

نماینده مقام معظم رهبری گفت: نسخه نجات اقتصاد کشور، نسخه رهبر انقلاب اسلامی است که تایید و تبیین کرده‌اند و آن "اقتصاد مقاومتی" است.

او تاکید کرد: "اقتصاد مقاومتی" مبنا دارد و مبتنی بر ظرفیت‌های اقتصادی کشور است؛ " اقتصاد مقاومتی" نسخه نجات بخش برای اقتصاد کشور است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: سال‌هاست که در مورد اقتصاد مقاومتی صحبت می‌شود بدون اینکه به آن عمل کنند چراکه همه معطوف به سرمایه‌های خارجی هستند و نمونه آن برجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار