معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان خبر داد:خدمات ویژه برای مهمانان فرهنگی آذربایجان شرقی

پذیرش ۱۳۲ هزار و ۵۵۵ مسافر

تبریز(پانا)- معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از پذیرش 132 هزار و 555 مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان تا پایان روز 20 مرداد ماه با ارائه خدمات ویژه برای مسافران فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان خبر داد:خدمات ویژه برای مهمانان فرهنگی آذربایجان شرقی

بهروز اصغری اردلانی در بازدیدی از مراکز پذیرش اسکان فرهنگیان استان آذربایجان شرقی، گفت: طبق آخرین آمار ثبت شده تا 20 مرداد ماه 132 هزار و 555نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: از این تعداد 14 هزار و 728 خانوار به تعداد 53 هزار و 22 نفر در این مراکز اسکان یافته اند.

وی خاطر نشان ساخت: 270 مدرسه با 2 هزار و 351 کلاس درس و 38 پایگاه در استان برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان امسال آماده سازی کامل شده اند و با امکانات و تجهیزات مناسب تا آخر تعطیلات تابستانی در خدمت مسافران خواهند بود .

معاون مدیر کل تاکید کرد: اکیپ های نظارتی آموزش و پرورش استان قبل، حین و بعد از اتمام اسکان فرهنگیان به صورت سرزده از مراکز اسکان فرهنگیان در تبریز و مناطق بازدید خواهند کرد و میهمانان در صورت وقوع هر نوع مشکلی می توانند با ادارات بازرسی، حراست و رفاه آموزش و پرورش استان که شماره تماس آن ها در مراکز اسکان نصب شده است، تماس بگیرند .

وی در خصوص خدمات ویژه به میهمانان فرهنگی که به استان سفر می کنند، گفت: گردشگرانی فرهنگی که 4 شب در تبریز اقامت داشته باشند شب پنجم را می توانند رایگان اسکان یابند و همچنین در صورت بروز هر نوع حادثه هزینه بیمارستان را پرداخت می کنیم .

اردلانی ادامه داد: مسافرانی که بار سوم به تبریز سفر کرده اند و اسامی آن ها در سایت وجود دارد یک وعده غذا میهمان باشگاه فرهنگیان استان خواهند بود و توزیع سیم کارت رایگان ایرانسل بین میهمانان و اسباب بازی بین فرزندان آن ها از دیگر برنامه های ما در اسکان تابستانی اسال است .

اصغری یادآور شد: امسال در تعطیلات عید نوروز 50 هزار نفر در قالب 13 هزار و900 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند که با توجه به رویداد تبریز 2018 شاهد افزایش 73 درصدی بودیم .

آدرس ستادهای اسکان فرهنگیان تبریز :

دروازه تهران، بعدازسه راهی ولی عصر، کوچه کریم خان، دبستان شهید مدرس

جاده ایل گلی، نبش غربی فلکه امام رضا (ع )، مدرسه سالار شهیدان تلفن

خیابان امام، روبروی سیلو، دبیرستان آزادی

پایگاه دایمی اسکان فرهنگیان استان واقع در خیابان ارتش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار