فرشاد پیوس *

پرسپولیس هر هفته بهتر از قبل

دو هفته از لیگ‌برتر گذشته و تیم پرسپولیس صدرنشین جدول مسابقات است. اگرچه راه طولانی در پیش است اما نتایج خوبی که تیم برانکو برابر پدیده خراسان و فولاد خوزستان گرفت، نوید روزهای درخشانی را می‌دهد. پرسپولیس فوتبال پویا، روبه‌جلو و نتیجه‌گرایی را ارائه می‌دهد و جدایی بازیکنان شاخص فصل گذشته ضرری به تیم نرسانده است.

کد مطلب: ۸۴۳۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

بازیکنان جایگزین با انگیزه هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند تا هواداران فصل خوبی را شاهد باشند. امید عالیشاه و بشار رسن از جناحین با سرعت بالایی حرکت می‌کنند و احمد نوراللهی هم به‌خوبی تیم را در حملات پوشش می‌دهد. خط دفاعی به رهبری سیدجلال حسینی عالی کار کرده و علی علی‌پور و گادوین منشا هم در نوک حمله رضایت‌بخش بوده‌اند. تیم برخلاف انتظارات کم و کسری ندارد و بازیکنان تیم انگیزه زیادی دارند تا آینده خوبی را در این فصل برای پرسپولیس رقم بزنند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته دوم به مراتب از هفته اول بهتر بازی کردند و قطعا در هفته سوم هم شاهد بازی زیبایی از تیم خواهیم بود. فعل خواستن در میان بازیکنان به‌خوبی صرف می‌شود و به‌نظرم سه امتیازهای زیادی در انتظار پرسپولیس است. پرسپولیس اما باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. عقل سلیم می‌گوید بازی با الدحیل در مقایسه با بازی‌های داخلی شرایط متفاوتی دارد.

پرسپولیس دو پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته بوده و چند بازیکن هم از تیم جدا شده‌اند. نفرات جدید هفته به هفته بهتر می‌شوند اما در مقابل پرسپولیس ایران، تیمی قرار دارد که هزینه‌های هنگفتی برای جذب بازیکن کرده و هدفش قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا است. آنها بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده‌اند و از دور مقدماتی هم بهتر شده‌اند. پرسپولیس باید در بازی رفت به شیوه‌ای بازی کند که با مساوی از زمین بیرون بیاید تا در بازی برگشت با اتکا به خیل عظیم هوادارانش بتواند برابر حریف قطری برنده شود و خود را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند.

منبع: ارمان

* پیشکسوت و کارشناس فوتبال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار