تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق برگزار شد

بافق (پانا) - در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بافق، محمدرضا قاسم زاده به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق معرفی شد.

کد مطلب: ۸۴۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس جدیدآموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزارشد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان باتاکید بر ضرورت شفاف سازی برنامه ریزی در حوزه آموزش و پرورش بیان داشت: وظایف اصلی آموزش و پرورش به کارگیری مدیریت مشارکتی و نظارت مستمر بر آن است.

وی در ادامه تصریح کرد: مدیریت برنامه ها، مدیریت کیفی و تعامل بامردم و مسئولان از دیگر برنامه های این نهاد می باشد.

فرمانداربافق باتوجه به اقدامات مهم آموزش و پرورش در سال جاری بیان کرد: ساماندهی و توسعه فضای آموزشی و ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بافق آغاز شده است.

محمد زاده رحمانی از حذف مدارس دو شیفت از ابتدای سال تحصیلی خبر داد و افزود: در سال جدید تلاش ما بر این است که با حذف مدارس فرسوده، فضاهای بازسازی را جایگزین کنیم.

قاسم زاده به برنامه های جدید خود در سال جاری برای ارتقا جایگاه این نهاد در سطح استان اشاره نمود وتصریح کرد: سعی ما به کار گیری تمام ظرفیت های آموزش و پرورش در شهرستان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش معلم محور می باشد افزود: از توان تمام معلمان جهت ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و مدیریت مدارس استفاده می شود.

وی جایگاه آموزش و پرورش در سطح استان را مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: با برنامه ریزی و مدیریت، نیروی انسانی به ساماندهی دست می یابد.

گفتنی است در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بافق از زحمات 4سال و نیم علی اصغررنجبر مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان تجلیل شد و محمد رضا قاسم زاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش معرفی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار