معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

کسب رتبه دوم جشنواره کشوری الگوهای تدریس برتر در بخش حضوری

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از کسب رتبه دوم ،چهاردهمین جشنواره کشوری الگوهای تدریس برتر توسط خانم محبوبه رمضانی از ناحیه یک ری خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم جشنواره کشوری الگوهای تدریس برتر در بخش حضوری

میر رضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت:این جشنواره شامل یافته‌ها و تجارب ارزشمند مدیران در راستای تعالی مدیریت، مدیریت آموزشگاهی، مقالات تدریس در بخش مجازی در شش عنوان تدریس برتر و در بخش حضوری نیز در درس ریاضی پایه دهم برگزار گردید.

وی با اشاره به نقش معلمان با انگیزه و علاقه مند در انتقال تجارب علمی و آموزشی به دیگر همکاران و اثر پذیری فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان از این مقوله ،تاکید کرد:افزایش مهارت های حرفه ای معلمان به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر در نظام تعلیم و تربیت مورد توجه است.

شفیع پور با اشاره به کسب 4 رتبه در بخش غیر حضوری (مجازی) توسط همکاران شاغل در مناطق استان، تصریح کرد: جشنواره کشوری امسال در بخش حضوری مطابق شیوه نامه وزارتی با تغییرات عمده ای در نحوه اجرا و با هدف توسعه زمینه پژوهشگری به منظور ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر برگزار گردید که خانم محبوبه رمضانی از ناحیه یک ری به عنوان منتخب استان موفق شد رتبه دوم تدریس ریاضی پایه دهم را از آن خود کند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ساله شاهد درخشش همکاران و دانش آموزان پرتلاشمان در جشنواره ها و مسابقات مختلف باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار