مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک خبرداد:

نصب تبلیغات نوزدهمین جشنواره تئاتر کودکان و نوجوان در همدان آغاز شد

خبرگزاری پانا: مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت:نصب تبلیغات نوزدهمین جشنواره تئاتر کودکان و نوجوان در همدان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: نصب اقلام تبلیغاتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از پنج شنبه13 مهرماه در همدان آغاز شده است.

خسرو بیات افزود: همزمان با آغاز تبلیغات محیطی جشنواره، همدان رنگ و بوی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به خود گرفته است. .

وی ادامه داد: هزار و 200 بنر تبلیغاتی در اضلاع مختلف برای نصب در اماکن مختلف شهر همدان چاپ شده که به مرور زمان تا آغاز جشنواره در سطح شهر نصب می شود.

بیات همچنین خاطرنشان کرد: 24 هزار بلیط نمایش های جشنواره چاپ شده که این بلیط ها در ایام جشنواره در اختیار دانش آموزان، ادارات و خانواده ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به سایر برنامه های کمیته تبلیغات نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت : کمیته تبلیغات جشنواره اقدام به چاپ نقشه راهنما برای میهمانان جشنواره، برنامه مدارس، دفترچه، برگه های نمایش، طراحی و آماده سازی چهار هزار برنامه نمایش ها و ... کرده است.

وی افزود: 50 عدد پوستر و 29 تخته بنر جداول برنامه های جنبی شهرستان ها، برای توزیع در سطح استان به هشت شهرستان ارسال می شود.

بیات در پایان خاطرنشان کرد: در راستای انجام تبلیغات جشنواره در سطح کشور، 100 عدد پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به ادارات کل همه استان ها ارسال می شود.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهر ماه در استان همدان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار