معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان:

اعزام 4 هزار و 752 دانش آموز استان کردستان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از آغاز اعزام 4 هزار و 752 دانش آموز دوره دوم متوسطه استان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 4 هزار و 752 دانش آموز استان کردستان  به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه مرحله اول اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان از اول مرداد آغاز و تا اول شهریور ماه 97 ادامه خواهد داشت؛ گفت: در این برنامه فرهنگی دانش آموزان از یادمانهای دفاع مقدس شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول تعداد 4 هزار و 752 دانش آموز دوره متوسطه دوم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام خواهند شد؛ گفت: از این تعداد دو هزار و 464 نفر دانش آموز دختر و دو هزار و 288 دانش آموز پسر هستند.

نریمانی هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت در میان دانش آموزان و بازخوانی رشادت و پایمردی رزمندگان در آن دوران حماسه و ایثار عنوان کرد.

گفتنی است؛ روز گذشته در اولین کاروان اردوی راهیان نور دانش آموزان استان، تعداد 176 دانش آموز دختر شهرستان مریوان با بدرقه مسئولین شهرستان عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

همچنین لازم به ذکر است؛ مرحله دوم اعزام به مناطق شمال غرب کشور از مهر ماه آغاز خواهد شد و در مرحله سوم نیز از آذر ماه با اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور پایان خواهد یافت و در مجموع مقرر است در سال 97 ، تعداد 12 هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش این برنامه عظیم فرهنگی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار