با حضور جمعی از مسئولین استان

سالن تخصصی ژیمناستیک آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد افتتاح شد

مشهد (پانا) - سالن تخصصی ژیمناستیک آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد با حضور جمعی از مسئولان و خانواده دانش‌آموزان در مجموعه ورزشی قائم المهدی افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۳۹۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سالن تخصصی ژیمناستیک آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد افتتاح شد

رضا علیزاده، رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با عرض تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا (ع) در این مراسم گفت: روی آوردن خانواده به ورزش یکی از عوامل اصلی در فعالیت کودکان محسوب می‌شود و باید ابتدا از خودمان شروع کنیم تا الگویی برای فرزندان خود باشیم که نقش مادر از سایر اعضای خانواده مؤثرتر است .

وی در ادامه افزود: فقر حرکتی در اثر زندگی آپارتمان نشینی، عادات بد زندگی، چاقی، ناهنجاری‌های ستون فقرات و ... نسل آینده را در معرض خطر قرار داده و اگر بر این خطرات ورود جدی نکنیم نمی‌توان آینده را نجات داد و این با جذب دانش آموزان به ورزش التیام خواهد یافت .

علیزاده ورزش را مهم‌ترین عامل پیروزی بر مشکلات روحی و جسمانی عنوان کرد و گفت : معتقد هستیم ورزش چه به لحاظ روحی ، جسمانی و روانی بر دانش آموزان اثر مستقیم دارد . نشاط و شادابی دانش آموزان در اماکن ورزشی باعث می‌شود در آینده یک فرد مفید و سالم برای جامعه داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار