تشکیل کمیته ویژه عمرانی استقرار پایه دوازدهم در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - برای شناسایی و تامین مکان و نیروی انسانی استقرار پایه دوازدهم در استان آذربایجان شرقی، کمیته‌ی ویژه‌ای در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته ویژه عمرانی استقرار پایه دوازدهم در آذربایجان شرقی

اولین جلسه ی کمیته عمران آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی صبح امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز تشکیل شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بر تسریع بخشیدن به تعمیر و تجهیز مدارس تاکید کرد و گفت: هماهنگی بین بخشی لازم در حوزه های احداث، تعمیر، تجهیز، افتتاح و تاسیسات در مناطق و نواحی با اداره کل جهت جلوگیری از نارسایی صورت گیرد.

جعفر پاشایی استقرار پایه دوازدهم به صورت استاندارد را مستلزم فضاسازی مناسب برشمرد و بر تشکیل کمیته ویژه برای بررسی فضای مناسب و نیروی انسانی در نواحی و مناطق نسبت به این منظور دستور فوری داد.

وی در ادامه افزود:این کمیته در عرض ١٠روز باید اطلاعات دقیق را با همکاری روسای مناطق و نواحی جمع آوری و نیازمندی ها را شناسایی کرده و با مطرح کردن در شورای معاونین سریعا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

پاشایی با تاکید بر اینکه برای پیشبرد اهداف از منابع موجود بهره بگیریم، تابستان را فصل مغتنم برای تعیین و تکلیف وضعیت مدارس عنوان کرد و یادآور شد: برای پیشبرد امور از محل خیرین، امکانات درون و برون سیستمی استفاده شود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان اولویت پیش دبستانی را بلحاظ پوشش تحصیلی برای آغاز مهر متذکر شد و بیان داشت: اعتبارات ابلاغی مرکز از بابت تملک دارایی، تعمیرات، تجهیز سیستم های گرمایشی و حرارتی برای اداره نوسازی با تایید اداره کل صورت می گیرد و با پیگیری های لازم و استفاده از ظرفیت زمانی از هدر رفت منابع جلوگیری شود چرا که تصمیمات امروز ما در آینده قضاوت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار