لزوم بهره برداری از فناوری روز در راستای توسعه خدمات نوین پستی

کرج (پانا) - جلسه بررسی عملکرد و هماهنگی مدیران استان تهران و البرز با حضور عضو هیئت مدیره و معاون فنی بازرگانی شرکت ملی پست در اداره کل پست استان البرز برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم بهره برداری از فناوری روز در راستای توسعه خدمات نوین پستی

دراین جلسه که حلال خور عضو هیئت مدیره، احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل، فرزین و مقصودی مدیران کل استان های البرز و تهران و ولدبیگی ، جنتی ، قورچیان ، هادی ، کریمی مدیران مناطق پستی استان تهران حضور داشتند؛ به بررسی گزارش عملکرد درآمد و ترافیک این استان ها در سه ماهه ابتدایی سالجاری پرداخته شد.


حلال خور عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه در راستای پیگیری تحقق پیش بینی های انجام شده و رفع موانع و مشکلات اجرایی پیش رو در دو استان البرز و تهران با توجه به اهمیت عملکرد این استان ها در شبکه پستی کشور ، به بررسی گزارش عملکرد مناطق پستی استان تهران و البرز پرداخت و راهکار های لازم را در این زمینه ارائه نمود .

در ادامه احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست، با تبیین نحوه پیشرفت خدمات پستی در کشورهای توسعه یافته و تکیه خدمات حاکمیتی به عملیات پستی و ظهور فناوری های جدید در حوزه مکان یابی و مختصات جغرافیایی به لزوم استفاده از این فناوری ها و تجهیزات در راستای توسعه و بهینه سازی بانک های اطلاعات کدپستی و مکان محور در راستای طراحی خدمات نوین پستی اشاره کرد .

سپس جان بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل ضمن قدردانی از اقدامات مدیران استان های البرز و تهران به تشریح سیاست های مجموعه هیئت مدیره شرکت ملی پست در راستای رفع مشکلات موجود در حوزه های مختلف عملکردی از جمله تامین نیروی انسانی و تجهیزات پستی پرداخت.

در ادامه فرزین مدیرکل پست استان البرز که میزبانی این جلسه را بر عهده داشت ضمن خیر مقدم به حاضرین به ارائه گزارش تشریحی درآمد و ترافیک این اداره کل در سه ماهه ابتدایی سالجاری پرداخت و نیز به برخی از اقدامات بعمل آمده توسط این مجموعه در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پستی از جمله انعقاد قرارداد با بانک مهر اقتصاد و برگزاری جلسات مستمر با مجموعه دستگاه های خدمت رسانی از جمله آبفا ، گاز و برق در راستای یکسان سازی بانک های اطلاعاتی مکان محور با محوریت و کلید مشترک بانک اطلاعات کدپستی اشاره کرد .

سپس مقصودی مدیرکل پست استان تهران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ماهه ابتدایی این استان به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه خدمات پستی در بازارهای مستعد این استان پرداخت و به برخی موانع و مشکلات اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار