برگزاری جلسه ستاد شورای امربه معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش دلیجان

اراک(پانا)- برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در خصوص اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در ستاد این مدیریت با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان اداری و اعضای ستاد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۳۷۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد شورای امربه معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش دلیجان

مسوول ستاد امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این جلسه که به منظور بررسی عملکرد این ستاد در سال تحصیلی گذشته و پیش‌بینی برنامه‌های ستاد در سال تحصیلی 98-97 برگزار شد گفت: در خصوص اجرای این فریضه فعالیت‌های خوب و قابل قبولی در سال تحصیلی گذشته انجام شد.

حجت اله فدایی در خصوص تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کلیه واحدهای آموزشی،‌ تشکیل کمیته نظارت بر امور عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر جهت بازدید از مدارس در زمینه تشویق،‌ تذکر لسانی و جلسات توجیهی،‌ ارسال جزوات آموزشی ویژه دانش‌آموزان،‌ تشکیل انجمن‌های یاوران معروف - عفاف و حجاب-‌ نماز و احکام- تخصصی و پژوهشی مواردی مطرح کرد.

وی به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ پیرامون موضوع عفاف و حجاب در مدارس،‌ برگزاری جلساتی ویژه همکاران فرهنگی،‌ برگزاری همایش‌های علمی- آموزشی ویژه دانش آموزان و اولیا آنها با حضور اساتید و کارشناسان مسائل تربیتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه فرهنگیان و برگزاری دوره آمورشی ضمن خدمت ویژه همکاران نیز اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: با عنایت به هجمه وسیع فرهنگی دشمنان لازم است که این فعالیت‌ها را توسعه دهیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان نیز با اشاره به ضرورت توجه به این فریضه مهم گفت: کسی که به سلامت خود و خانواده‌ خود اهمیت بدهد نمی‌تواند نسبت به مسائل اجتماعی و ناهنجاری های موجود بی‌تفاوت باشد.

محسن رفیعی بیان کرد: پیشگیری و برخورد با مفاسد اجتماعی کار حکومت است، اما تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه آحاد جامعه است.

در این جلسه پس از آنکه هریک از اعضا نظرات خود را بیان کردند به منظور بررسی راهکارهای مناسب نهادینه کردن این فریضه در بین جوانان و نوجوانان مقرر شد از حضور فرهنگیان و مدیران و مسئول سایر نهادهای شهرستان که صاحب فکر و ایده هستند استفاده شود.

در پایان این جلسه از برترین های مقاله نویسی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار