در گفت‌وگو با پانا

مهمترین مبحث یادگیری دانش‌آموزان آموزش امور تربیتی است

همدان (پانا) -– معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه مهمترین مبحث یادگیری بحث تربیتی دانش آموزان است، بیان کرد: بحث اردو در محقق ساختن این امر بسیار با اهمیت و اثرگذار است.

کد مطلب: ۸۳۶۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین مبحث یادگیری دانش‌آموزان آموزش امور تربیتی  است

حسن آقا یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان گفت:یکی از حوزه های مهم ساحت های تربیت، ساحت تربیت اجتماعی است که در نتیجه آن باید دانش آموزان ما مهارت های لازم را داشته باشند.

وی افزود: این مسابقه که در حال انجام است آموزش مهارت های زندگیست که در حوزه فعالیت سازمان دانش آموزی است.

یوسفی گفت: هدف اینست که دانش آموزان را طبق شعار سازمان های فرهنگی جهانی "آموزش برای باهم زیستن" مشارکت پذیر کنیم.

وی افزود: ما بجای رقابت منفی، در میان بچه ها رقابت مثبت ایجاد میکنیم که تبدیل به مشارکت شود که بتوانند با هم زندگی کنند.

وی اظهار کرد: اگر انسانها بتوانند با همدیگر مشکلات را حل کنند با هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند، همین قضیه سبب بسیاری از اثرات مثبت در حوزه های تربیتی خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: امیدوارم با این فعالیت ها در نهایت دانش آموزانی شاد و با نشاط، مشارکت پذیر، تاب آور و مقابله گر با مشکلات پرورش یابند.

یوسفی ابراز کرد: با تو جه به اهمیت اردو در امور تربیتی، چندین سال است که آموزش و پرورش، اردوی ملی و قطبی را برگزار میکند که از دانش آموزان پیشتاز برای شرکت در این اردو انتخاب میکنند.
یوسفی با بیان اینکه این اردو در حالت مسابقه قرار دارد و این دانش آموزان از مدارس برای مناطق انتخاب شده اند تشریح کرد: این مسابقات اردویی در مرحله استانی با حضور 5تیم 7 نفره پسر در حال برگزاری است.
شایان ذکر است این جشنواره اردویی از دهم تا شانزدهم مرداد ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برای پسران قرار است که برگزار شود.


/امیرحسین بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار