رئیس اداره قران و عترت استان گلستان

برگزاری مسابقات قرانی در سطح کشوری

گرگان(پانا)- رئیس اداره قران و عترت استان گلستان از برگزاری مسابقات قرانی در سطح کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرانی در سطح  کشوری

سید رضا حسینی گفت:هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد فرصت مناسب برای ابراز وجود دانش آموزان و کشف استعداد آن ها وهدایت آن ها در جهت انس گرفتن با قرآن می باشد.

در ادامه گفت :این مسابقات در 5 مرحله ی اموزشگاهی ،شهرستانی ،استانی ، کشوری و بین الملی برگزار می شود که در طی این مراحل توانستیم از بین 112 نفر، 8 نفر را به مسابقات کشوری اعزام کنیم ، افراد اعزامی موفق به کسب 2 رتبه زیر 10 شوند در رشته ی نهج البلاغه آقای سعیدی راد از علی اباد کتول رتبه 5 ودر رشته ی قرائت آقای شاهینی موفق به کسب رتبه ی ششم شدند.

ایشان گفت :ما به دنبال کسب مقام در مسابقه نیستیم و به دنبال نخبه پروری هستیم و به دنبال اهدافی که عمده آن انس گرفتن با قرآن کریم است تلاش می کنیم .

وی در ادامه گفت:در مرحله بین المللی که در دو رشته حفظ و قرائت انجام شد توانستیم به رتبه 4 بین الملی برسیم آقای امیرحسین رستمی در رشته قرائت به مقام 4 بین المللی برسند.

حسینی با تاکید بر نقش خانواده ها در تربیت فرزندان گفت:خانواده به عنوان اولین کانون اجتماع وی مهم ترین نقش را در تربیت ،پیشرفت و کشف استعداد دانش آموزان ایفا نماید.

حسینی در پایان گفت:اگر ما بتوانیم در مسیر قرآن ،عترت و نماز که نسخه ی سرنوشت بشری باشد حرکت و عمل و پیروی کنیم به سعادت دنیا و آخرت خواهیم رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار